login |

Corporate: kezdett a 3. évad

2020. 08. 05. 19:50 - Írta: winnie

3 hozzászólás | kategória: kritika,

We’ll use that data to find out what the fans want and give it to them! The fans vomit, we eat the vomit, then we simply vomit that vomit back into the fans’ mouths.

Én továbbra is azt mondom, hogy a Comedy Central multis, ha úgy tetszik korporétes komédiája sokkal nagyobb kedvenc lenne itthon, ha több esélyt kapna a junkie-któl. Nyilván az egykamerás stílussal itthon nehezebb befutni, de talán egy tévés premier sem lenne elvetélt ötlet. Réteg a cucc, aláírom, de nagyon sötét és piszok elvetemült, azonban tuti lenne egy réteg, amely kultiválná.

Nyilván ajánlhatnám human pilotkritikáját vagy a 2. évados írásomat (akár ezt a top lélekölő pillanatok-videót is), de mivel témába vág, ezért azt mondanám, hogy aki kicsit is kíváncsi, az csekkolja a 3×01-et. Nem mondom, hogy beszippantós a rész, főleg nem ismeretlenként, de a humorra rá lehet így is érezni, és mivel a streaming szolgáltatók álltak a középpontban, ezért magunkba is nézhetünk egy kicsit. (Nem csak azért, mert a sorozatok rabjai vagyunk, hanem azért is, mert itt is kiakadtak egy sorozatzáró részen.)

Újdonságot persze a témáján kívül nem hoz a rész, a fenti linkeken mindent leírtunk, de jó volt látni a Hampton DeVille hozzáállását a streaminghez (és azt is, hogy van streaming szolgáltatásuk!), ebben a környezetben a nyomorult irodistákkal és a gusztustalan főnökférgekkel még a sok meglepetést nem hozó, eléggé lerágott (ld. adatok, zombinézők, algoritmusok, trash) streaminggel kapcsolatos témák is nagyon jól működtek. Mint kábé minden más is.

– Oh, they laid off everyone Hampton DeView except for me because I’m the only one who really matters.
– What do you do?
– I design thumbnails. Yup, it’s the most important art form in the 21st century. A good thumbnail draws in the viewer like a siren.

Ez a sorozat nagy előnye, a stílusa. Nem kell feltalálnia a spanyolviaszt, hiszen annyira erős (és szürreálisan nyomasztó) a hangneme, hogy szinte minden klasszikus témakört lehet zseniálisan Corporate-esre fazonírozni.

– Trust the data!
– The data is evil.

A stílus tehát továbbra is zseniális, azonban a sorozatot vagy a részeket nem tudom annak nevezni (ezért is érzem rétegnek), mert hiába kellemesen elvetemült, inkább csak akkor működik jól, amikor szélsőséges, és bár működnek a karakterei, de igazából túl érdekesnek nem mondanám őket.

Azon pedig tovább gondolkodom, hogy vajon olyanok élvezik a sorozatot, akik hasonló körülmények között robotolnak, vagy épp azok, akiktől nagyon távolt áll az efféle bullshitekkel ösztönző rabszolga-meló.

3 hozzászólás Ne habozz!

Narg - 2020. 08. 05. 22:27

Nagyon elvetemült, és imádom. Sztem a legjobb országos “komédia” ami jelenleg fut. Remélem még kapunk soksok évadot.

LuPuS - 2020. 08. 06. 04:37

a 3.évadot 2 rész után kissé gyengébbnek érzem, de ne legyen igazam

Edrick - 2020. 08. 12. 19:05

Nálam tartja a szintet, de lehet, hogy csak azért érzem így, mert az első két évadot csak nemrég daráltam, és nem telt el sok idő.

“Remélem még kapunk soksok évadot.” Én kezdek megbarátkozni a kaszával. De azzal, hogy már csak 3 rész maradt, még nem sikerült

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz