login |

The Boys: kezdett a 2. évad

2020. 09. 04. 21:40 - Írta: winnie

40 hozzászólás | kategória: kritika,

Visszatért az Amazon Prime Video ultraerőszakos, nagyon gonosz módon szórakozatató szuperhősös sorozata, ami, mint kiderült a plakátok alapján azt sugallhatja, hogy csak egy újabb gumiruhás, cicanadrágos kompánia világmegmentési törekvéseiről szól. Pedig alapvetően a szuperhős mítoszt rombolják le benne, számítónak, népszerűség-hajhásznak és pszichopatának mutatják be a hősöket, akik nem is hősei a sorozatnak, hanem a főgonoszai, a The Boys pedig a rájuk vadászó szedett-vetett alakulat.

Ezt érdemes rendbe tenni, ha valaki ezért nem kezdte volna el ezt a sorozatot, ami a hozzám hasonló, a Marvel- és DC-filmekre abszolút immunis mugli számára is simán bejöhet, már ha van gyomra azokhoz a sötét tónusú dolgokhoz, amiket bemutat a sorozat – a mostani évadnyitóban sem fukarkodtak az effélével, és néha tényleg azt érzem, hogy kevesebb durvulással is beérné a tiszta lelkem.

De hát ilyen a világ mondhatnánk. Bármennyire is szélsőséges dolgokat mutat be a The Boys, nem sok mindenre mondhatjuk belőle, hogy a valóságtól annyira elrugaszkodott lenne a bemutatott jelenségek terén, ma már mindent az utolsó centiig megterveznek, és megpróbálnak pénzre váltani (ld. az éppen aktuális járványt), így nem csoda, ha a sorozatban is ez történik. A kérdés csak az, ami kapcsán a The Boys főhőse/főgonosza is koppant egyet, hogy vajon mi a fő terméke az adott cégnek.

Jól kezdett a második évad (3 rész jött ki első nekifutásra, a többi hetiben várható, szóval most nem teljes évados a premier), összehozták a csapatot, folytatódhat minden ott, ahol abbamaradt, még rejtélyfaktort is kaptunk, meg új szuperhőst is. A tovább mögött folytatom spoilerekkel.

Sőt, szuperhősöket, dobnám be intermezzóként, mert a The Boys-ban az egyik kedvencem, amikor bemutatnak C- és D-kategóriás arcokat, mint most például Blindspot-ot vagy Eagle The Archer-t.

Már kezdésként bedobtak pár szálat, bár az évadnyitóból nem derült ki, hogy melyik fog dominálni. A szuperterroristás ördögi terv (ami kapcsán amerikai földre érkezett egy fenyegetés), Homeland és a vezetőség közötti ellentét (Stan Edgar-nak nem tudom, miből vannak a tökei, de szépen farkasszemet nézett Homelander-rel), a Compound V-re való hajtás, vagy a The Seven akciózása az új taggal, Stormfront-tal.

A “Hol van Butcher?”-szálat ugye nem kell említeni, hiszen megoldódott, viszont a többi kapcsán mindenképp valós lehet a félelem annak kapcsán, hogy kicsit elaprózódik a szezon, főleg, ha idevesszük még a kitaszított The Deep-et (nem mintha nagyon érdekelne, de ettől még kíváncsi vagyok, hogy mit kezdenek vele, hogy érdekeljen), vagy éppen A-Train-t, akiknek nagyon remélem, hogy a szálai nem fognak külön lifegni.

Ha majd egyszer vége a sorozatnak és nem futhatok spoilerbe, akkor utánaolvasok, hogy miképp vonták be a képregényes sztorikat a sorozatba, mert azt látom, hogy az epizódcímekkel a füzetek arc-jaira utalnak, de nyilván nem azokat veszik át egy az egyben. De bevallom, nem is nagyon olvastam a képregényeket ismerők negatív véleményeit a sorozatról, így lehet, hogy rajongói szemmel is jól csinálják Eric Kripke-ék, amit csinálnak.

Kezdődhet a szezon?

Daddy’s home.

Oké, tudom, hogy már nézhető a 2. és a 3. rész is, csak mindenképp akartam írni a kezdésről ma. Szóval kommentben nyugodtan lehet spoilerezni.

40 hozzászólás Ne habozz!

Caligvla - 2020. 09. 04. 23:29

Nekem ezzel ugyanaz a bajom, mint az Umbrella Academy-vel. Az alapanyagot nagyon felhigították, kifókuszcsoportozták és pont az egyediséget ölték ki belőle. Ez az évad már nem több egy egyszerű szuperhősös cuccnál (annak persze még mindig jó). A másik, hogy egyik oldalról próbál odaszúrni a mostanában eluralkodó progresszív őrületnek, de közben bőszen pipálja ki a kötelező progresszív elemeket. Szóval elég skizofrén lett több szempontból is a végeredmény.

kis_zsú - 2020. 09. 05. 00:59

Én pont bírom The Deep-et, a Hetek közül engem az ő szála érdekel kb a legjobban, meg persze Homelander-é… a többi szinte semleges, nem is nagyon emlékszem rájuk, pedig pár napja néztem végig az évadot. Az erőszakosabb jelenetekkel sincs bajom, sőt én inkább lightosnak is mondanám e téren, nagyon kevés van benne, és nem is olyan durvák.
Azért bírnám, ha Soldier Boy az utolsó részben felbukkanna már. :D

mic88 - 2020. 09. 05. 03:33

szerintem meg mindig zsenialis, kicsit lassan indul be de a 3. resz mar nagyon ott van :]

heidfeld - 2020. 09. 05. 07:24

Képregényt csak átlapoztam, de egyértelmű, hogy lightosítva van, és egyes karaktereken alakítottak.
Kicsit lassan indult. Igaz, nem is lehet non-stop akció. Első rész végén, kétszer is vissza kellett lépni, annyira nevettem. Igaz, egyik dolog – normál esetben – inkább szomorú lenne. De, ez The Boys.
Olyan volt, mint igen ifjú koromban, full telt ház, balassagyarmati mozi, Taxi 2. Sokszor, szereplőknek, meg sem kellett szólalni. Csak egy nézés, mozdulat, sejtetted, mi fog történni, már ismerted őket- és röhögött a közönség.
Kiemelném, hogy a zenék nagyon tudatos, remek választások. Sokat dobnak rajta. 2018 elejéig kell mennem az időben, Derry Girls 1. évadáig, ilyen szinthez. Pedig, igazán sokat láttam-hallottam.
The Deep, Marve, akit jobban kedvelek, így jó, hogy kicsit többet kaptunk belőlük. Talán, még kezelhető, karakterek száma. Legends, Titanshoz képest, feltétlen. Frenchie-t ki ne felejtsem, óriási karakter. A csajából kaphatnánk többet érdekes, több lehet benne amúgy is közeleg a karácsony…
Fényképezés, akciók, színészi játék nagyon rendben van. Antony Starr, Karl Urban, Karen Fukuhara különösen.
Láttam, Kripke interjúját, amiben azt mondta, hogy nagyon zavarta, 22-23 részes, országos epizódszám. Ettől függetlenül, 75-85 perces játékidőt tudnák értékelni! To Old to Die Young is megmutatta, simán lehet érdekes.
The Boys érdekes, humoros kritikája, mai média-szupersztár világnak. Szuperhősök is lehetnek gyarlóak, gonoszok, kapzsik.
9/10
3. epizód, olyan élményt adott, mintha 10 ujjad megnyalnád, fantasztikus ebéd után.

irgum76 - 2020. 09. 05. 09:57

örülök neki, hogy hetiben folytatódik

eddig nem volt szinte semmi nézni való
most ez meg a Raised By Wolves közben az Away
nálam a hét jelenete (van még ilyen poszt?)Gekkó a motelben, beteg volt
ja meg a CIA-s nőnél beröttyentettem először ijedtemben aztán a nevetéstől :)
a bálnát már túlzásnak tartottam
kíváncsi vagyok, hogy az új ribit ki fogja előbb kicsinálni Homlander vagy a srácok

a heti idézetes posztnál már kérdeztem de akkor itt is:
mehetnek a mostani poszthoz a srácok szövegei?

ja és végül is örülök neki, hogy nincs szinkron
olyan jó hallani Butcher “Oi, lads” dumáját

winnie - 2020. 09. 05. 10:06

mehetnek az idézetbe nyugodtan.

(mivel pont most számoltan meg, ezért tudom, hogy nekem csak a netflixen 80+ néznivalóm van, legalábbis ennyi évadban vagyok benne, plusz ugye most pilotoztam a héten, és azok alapján is lett 8 nézősöm. szóval van egy olyan érzésem, hogy sokan sok jó sorozatot elengednek maguk mellett. igazából reménykedek is abban, hogy a kevesebb premier miatt egyre többen fedezik fel, hogy nem csak a hype mentén van élet)

irgum76 - 2020. 09. 05. 10:19

ja igen az “néznivalóm” akart lenni
finnyás vagyok na :)

annyit még hozzá akartam tenni, hogy szerintem tök jó így a kezdés, hogy nem oldották fel rögtön a két cliffet
csak később

na meg Black Noir nyitó akciója is hiába láttam már korábban most is szétröhögtem magam rajta

Crow - 2020. 09. 05. 13:07

Hát érdekes, nem tudom hova viszik ezt a szezont. Az hogy a Dark Noir sírva fakad mikor kiderül h “csinálták”, épp miután bedarált egy egész családot a pszichopata szívem, hát megmosolyogtatott. Ámbár legyen, akkor ez most tényleg ütős téma szegényeknek, bármily hihetetlen.

korum - 2020. 09. 05. 15:23

Dark Noir volt az egyetlen, aki a halott bálna előtt is tisztelgett..

Crow - 2020. 09. 05. 15:32

Igen, igaz…pedig mutatták már h könyörtelen gyilkos. Talán kezdenek majd vele vmit…

humorpalanta - 2020. 09. 05. 16:16

RIP Lucy és Blindspot. Az utóbbi elég váratlanul jött.
Szegény csaj majdnem összeomlott, mikor Stormfront megjelent. Mondjuk nem csodálom, miután Homelander eléggé helyrerakta előtte.

Az meg elég durva, hogy egy egész kísérleti falut felépítettek Beccának és a fiának valahol a pusztában és körülvették egy óriási kerítéssel.

Butcher meg gondolom úgy menekült meg, hogy Homelander alkut kötött Beccával, hogy nem hangolja ellene a gyereket, cserébe még nem nyírja ki a férjét. Az érdekel nagyon, hogy mi Homelander terve a kölyökkel.

Illetve az nyilvánvaló, hogy a V-nél tudják, hogy Homelander nyírta ki az igazgatót, ezért is hozták be Stormfrontot a csapatba, hogy egy kicsit ellensúly legyen Homelanderrel szemben, mert nagyon elszállt az egója és egyre kevésbé tudják irányítani.

Arra vagyok még kíváncsi, hogy a főnökcsávó lehet-e az eredeti német tudós, csak más néven és a Compound V-nek köszönhetően meghosszabbította volna az életét?

walaki - 2020. 09. 05. 19:08

Most lehet, meg kéne kérdeznem, ti mit néztetek. Mert hogy a The Boys még csak véletlenül sem egy “egyszerű szuperhősös cucc”, az biztos. Mondhatnám, hogy minden sokkal érdekesebb benne, mint a szuperhős esszencia :-) És pont ettől olyan piszkosul érdekes!

Lehet én láttam már túl sokat a világból, de szerintem egyáltalán nincs túltolva, és nemhogy nem elrugaszkodott, hanem inkább visszafogott. A valóságban sajnos sokkal de sokkal szörnyűbb dolgokat művelnek azok, akiknek elszállt a hatalomtól az agyuk :-( Az igazi, való világbeli gonoszokhoz képest Homelander egy kispályás suttyó. Azt mondjátok, túlzás, hogy Homelander kiölt egy falut? És akkor mit szóltok ahhoz, hogy Caucseszku a valóságban nem egy, hanem több falvat írtott ki és bulldózeroltatott el? Vagy hogy Sztálin minden 18 és 65 év közötti magyar férfit megöletett Ukrajnában a II. VH után? A valóság sokkal rosszabb, higgyétek el…

Ennek ellenére nagyon örülök, hogy ez a sorozat ilyen hangot üt meg, és a cél kifejezetten a szuperhős mítosz rombolása, hogy winnie is írta. Annyira üdítő színfolt a sok lagymatag takonyban amit kapunk, hogy arra nincs szó! És remekül csinálja, teszem hozzá. Amiket bemutat, azok nagyon is valós megnyilvánulásai az emberi pszichének! A szuperhősösség csupán másodlagos szerepet játszik. Már az első évad is nagyon tetszett, de remekül sikerült a folytatás is szvsz!

Nagyon vártam már a második évadot, és az első három rész alapján maradok is, az tuti!

walaki - 2020. 09. 05. 19:12

Egyvalamit nem értek, de lehet, elsiklottam valami részlet felett.

SPOILER
Homelander azért unszolja a gyereket, mert azt hiszi, a szuperhősösség örökletes (hogy a Compound V okozza, azt csak azután tudja meg, miután ledobta szerencsétlent a tetőről). Az anyja meg kifejezetten abban állapodott meg a céggel, hogy békén hagyják, és a srác normális életet élhet. Azonban szupereje van! Na de akkor ki és hogy adagolja neki a Compound V-t???

irgum76 - 2020. 09. 05. 19:48

Walaki:

Most lehet, meg kéne kérdeznem, te mit nézel

mert,hogy senki nem írta, hogy egy sima szuperhősös cucc

Black Noir irtotta ki a falut nem Homelander

a történelmi alapokkal szerintem mindenki meg van nem mondtál újat

Homelander volt az első aki tudott V-ről és ő volt az aki sup terroristákat elnézést gonosztevőket létrehozta

a gyerekkel meg az a helyzet, hogy nem tudjuk egyenlőre mi van
de úgy tűnik Homelandernek sikerült átörökítenie a szuper erejét

Shyllard - 2020. 09. 06. 07:51

Jó kezdés, de emlékeztetett miért nem tartottam az első évadot sem annyira zseniálisnak. Remek, szórakoztató, de mintha valami hiányozna belőle. Semmiképp sem kaszálnám, mert tényleg nagyon jó, illetve szerintem a döntés, hogy átmennek heti egy epizódba, nagyon jót fog tenni neki.

CrashBoostZoom - 2020. 09. 06. 09:52

@walaki

Ez eddig rendben is van, a történelemben sok mocsok volt amiket nem szívesen vinnének a képernyőre de ennek a sorozatnak nem is ez a célja. Ahogyan te is írtad a csupán másodlagos szerepet játszik. Ők csak metaforák. A piedesztálra emelt emberekéi akiket millióan néznek, követnek holott ugyanannyira romlottak mint mondjuk macskagyilkos szomszédod de az nem számít mert amíg te is részese lehetsz egy kicsit a csillogásnak addig nem is gondolsz ilyenekre.

Ezt meghintik még egy kicsit a celeb “álomgyár” működésének a bemutatásával és, hogy egyes cégek milyen politikai befolyást képesek gyakorolni a Vought International-on keresztül.

Több ez a sorozat mint csak a “szuperhős mítosz lerombolása” de ugyanakkor nem is törekszik arra, hogy a lehető legmocskosabb tetteket amiket elkövetni lehetséges nézesse meg velünk. Én is tudok eleget a történelemről, hogy számos példát fel tudjak hozni de sose még csak meg sem fordult a fejemben, hogy arra gondoljak hogy mennyire “visszafogott” az erőszak vagy szörnyű dolgok ábrázolása egy filmben illetve sorozatban.

winnie - 2020. 09. 06. 10:18

“A valóság sokkal rosszabb, higgyétek el…”

ez trivialitás, amit írsz, és szerintem senki sem ilyesmire gondol, a sorozat nem népirtókról vagy diktárorokról. ha párhuzamot keresel, nézd meg, hogy tom cruise vagy kapás boglárka irt-e ki falukat. (tényleg nem bántásból, de csak azért, mert a világtörténelemben előfordult már, hogy valaki egy kővel agyoncsapott 10 macskát egymás után, nagy balgaság lenne azt mondani, hogy ha egy sorozatban egy szereplő csak négy macskát csap agyon premierplánban, akkor az visszafogott lenne – és most bármennyire is nem illik ilyen mondatok után, ideteszek egy szmájlit:)

csak azért, mert vágták már le valaki fejét, attól még extrém (vagy ahogy mondod, túltolt lehet) az, hogy becipelik a kisgyerekhez, mint ahogy az is, hogy a vértől iszamos főhős kezében ott marad a barátnője két keze. de pont ezzel az eszközzel, a túltolással, az eltúlzott ábrázolással (egyébként nyilván reális, mert pont az történne, ami történt, ha valakit azt csinálja, amit A-Train) akarnak mondani dolgokat, ez is része az üzenetnek. (ld. még a hasonlóan grafikus sorozatok, mint a spartacus.)

az más kérdés, hogy mindig lesz veszélye a túltolásnak, bármennyire is nem negatív a szándék vele, hiszen sosem fogja a nézők 100%-a megérteni, lesz, aki csápol majd, hogy ezt így kell csinálni.

winnie - 2020. 09. 06. 10:19

(basszus, és eskü, hogy nem olvastam CrashBoostZoom kommentját a macskagyilkos szomszédról, csak most!)

walaki - 2020. 09. 06. 15:31

@irgum76: “mert,hogy senki nem írta, hogy egy sima szuperhősös cucc”

Dehogynem, mindjárt a legeslegeső hozzászólásban: “Ez az évad már nem több egy egyszerű szuperhősös cuccnál”
Erre reflektáltam, magatól sosem hívnék egy sorozatot cuccnak :-)

“Black Noir irtotta ki a falut nem Homelander”

Amikor a bátty meséli a néma csajnak a 2 rész vége felé az utcán sétálva, hogy nincs már falujuk, akkor azt mondja: “This hero came shrieking out of the sky like a daemon.”
Ez nekem pont úgy hangzott, mint Homelander tipikus égnől érkezős belépője, amit már többször láthattunk is. De lehet, tévedek.

@CrashBoostZoom: teljesen egyetértek! Nagyon jól összefoglaltad! A visszafogottság kapcsán (winnie-nek is címezve), persze, érthető, hogy nem akarják túltolni, meg hogy a valóság durvább. Arra gondoltam csak, hogy mint Te is írtad, több ez a sorozat, mint a mítosz lerombolása. Azt is bemutatja, mennyire aljasak is tudnak lenni az emberek ha egy csöpp hatalomhoz jutnak. És bár lehet, hogy a többségnek túl sok, amit itt láthatunk, ne feledjük el, hogy ez még mindig csak egy cenzúrázott, vászonra cicomázott verzió!

SPOILER
Azt próbáltam valahogy megírni, hogy ez a sorozat elsősorban nem szórakoztatni akar, hanem eléggé gondolatébresztő is. Sok minden terítékre kerül, a vallás és a szcientológia kifigurázásától kezdve az emberek felelőtlen állatírtásán és a nők szexuális tárggyá degradálásán át az önbizalomhiány pöcegödréig sokminden, amik nem épp a szórakoztatómédia kedvelt témái.

Nekem mondjuk pont emiatt jön be annyira ez a sorozat, hogy mer foglalkozni ezekkel, és ráadásul intelligensen, jó érzékkel teszi mindezt, mégha a végeredmény néha gyomorforgató is egy kicsit.

Neduddgi - 2020. 09. 07. 00:22

Nekem ez a sorozat – így a második évad első három része után – még mindig top 10-es. Egyszerűen a kategóriájában mindent kihoz a dologból amit lehetséges.
Az alapművet nem olvastam (nem is szeretném amíg fut a sorozat), így nem tudom mennyit merítettek onnan, de van egy olyan érzésem, hogy reálisabb képet ad ez a sorozat a szuperhősökről mint bármelyik másik ilyen témájú film, sorozat, képregény, regény, vagy bármi.
Vannak ugyan hibái, de kit érdekel. Imádtam minden percét. Stormfront is telitalálat, pláne, hogy Aya Cash játssza. A You’re the Worst óta imádom.
Nézzétek, jó lesz! :)

TommoT - 2020. 09. 08. 09:19

Wow. Most néztem meg és ahogy látom a második évad tartja a színvonalat.
SPOILER
Bajban vagyok azzal, hogy mennyire hiteles, amikor kiderül, hogy az összes szuperhős a világban mesterségesen jött létre, azt a cég megússza egy jótettel és egy nyilatkozattal. Szerintem ennél hevesebben reagálnának mind a tömegek, mind a kormányok. Meg egy picit ingatag lábakon állt nekem, hogy Homelander meggyőzi a többieket a fuck Vaught we are The Seven szöveggel, amikor már egy ideje belül rogyadozott a csapatszellem. Ott szvsz inkább arra tippeltem volna, hogy többen felállnék és lelépnek a süllyedő hajóról. Ez a bajtársias szellemiség nem volt meg már szvsz.
De egyébként kurva jó volt az első három rész, meg ezek sem voltak annyira irreálisak, hogy a fejemet fogjam szekunder szégyenemben. :D
Illetve egyre jobban érdekel, hogy Black Noirnak mi lesz majd hosszú távon a szerepe. :O

Hádész - 2020. 09. 08. 11:23

TommoT:

SPOILER
Az, hogy ennyivel le tudták a botrányt (legalábbis egyelőre), szerintem működött. Sajnos a valóságban is sokszor elég nagy disznóságokat el tudnak simítani, vagy legalábbis nem foglalkozni vele, ez meg egy szatíra, simán lehet túlozni.
A csapatszellem meg nincs meg szerintem, csak Homelander kb már mindenkit megfélemlített így vagy úgy, nem igazán mernek ellent mondani neki.

Mate4182 - 2020. 09. 08. 13:09

Azt mar elegen kiemeltetek hogy mennyire jo a sztori, az uzenetei, a hatasai, de hadd mondjak en is vmit

A 3. Epizodbol az a jelenet amikor Stormfront belulrol robbantja szet emeletenkent a hazat… az mai oremieres tripla A-s blockbusterben is megallna a helyét
Filmbuzis téma, de nagyon remelem hogy a corridor crew reagal majd vmelyik reszben erre a jelenetre mert szerintem sorozatos fronton parjat ritkitja

Hádész - 2020. 09. 08. 14:10

Mate4182: Ez valahogy tényleg kimaradt eddig :D Nekem már az egész színezése is bejön, nagyon mozifilmes hatása van.

walaki - 2020. 09. 08. 20:10

@TommoT: “azt a cég megússza egy jótettel és egy nyilatkozattal.”
gondolj csak arra, amikor az FB-ről kiderült, pénzért bárkinek engedték, hogy vájkáljon milliók magánadataiban, akkor elég volt egy kis jópofizás a szenátus előtt, még jótett sem kellett, hogy megússzák :-( Vagy amikor 2009-ben az évtizedeken át folyamatosan rekordnyereséget elérő bankok egyszerre csak benyögték, hoci ide több tíz trillió dollárt (!), és megúszták? Nemhogy jótett vagy nyilatkozat nem volt, de még csak meg sem kérdezte senki sem, hogy akkor miért is kéne az adófizetők pénzét kamat nélkül csak úgy odaadni nekik? Sic transit gloria mundi!

@Mate4182, @Hádész: nahát, és tényleg, mennyire igazatok van! Hogy maradhatott ki eddig, tényleg első osztályú minden effekt! Talán azért, mert a sztroi se piskóta! :-)

Yooha - 2020. 09. 09. 13:25

Homelander-nek szeretnék adni eggy beteg-Oscart, ahogy az anyatejbe belenyalt, aztán megitta. Brrrr!
Black Noir minek van? Lesz valami plot szerepe? És tényleg az a neve, hogy Fekete Fekete?
A Translucent meg áttetsző, nem átlátszó! Vagy ez a poén része, hogy hülye neve van a szereplőknek?
Amúgy eléggé tetszik, a 3. részt még nem láttam de várom mi lesz a Compound V-vel.

Más: Mi a szakkifejezés arra, hogy pusztán egy szerepet játszó szinész személye árulkodik a leendő cselekényről? Konkrétan, amikor az új superheroin mondja Homelandernek, hogy Edgar vette fel, akkor Homelander arcát látva azt mondtam, “Edgar, bárki is vagy, neked víged van mint a botnak!”
Aztán amikor láttam, hogy Giancarlo Esposito az, akkor meg, hogy “Oké, akkor nem, csak nem szerződtetik le egy ilyen nyúlfarknyi szerepre”. Nem mintha ezzel lehetne bármit is kezdeni.
Persze van ellenpélda, pl. Robert Patrick és SGA, de az a ritkább szerintem.

irgum76 - 2020. 09. 09. 14:50

“Mi a szakkifejezés arra…”

prekoncepció :)

Hádész - 2020. 09. 09. 15:14

Yooha: A hülye nevekben lehet valami. Mikor Homelander kiköti, hogy a marketingszövegben ne a világ, hanem csak az USA megvédése legyen, Deepet mindenki elkönyvelte valami felszínes üres figurának, A-Train meg gázolt mint a vonat.

ender1112 - 2020. 09. 12. 21:32

Hát a harmadik rész végén az akciójelenet nagy csalódás volt, mintha valami amatőr vágta volna össze az egészet, olyan értelmetlen ugrások voltak benne.

ender1112 - 2020. 09. 12. 21:38

Na meg Homelandernek szuperhallása van, de nem hallja meg azt, hogy tíz méterre tőle egy egész csapat ember caplaltat a csatornában. Hm, egyáltalán hogy a fenébe ment oda mindenki egyszerre, hiszen csak Homelander tud repülni. Erre szépen egymásután befut mindenki egyszerre, aztán persze egyszercsak lemaradnak azok, akiknek nincs szerepük a forgatókönyvben xD Huh, újranézve ez még rosszabb.

fairi - 2020. 09. 13. 01:30

ender1112:
ahogy egy sorozat halad előre egyre nehezebb megírni egy sztorit plot hole mentesen. Főleg ha a halandók harcolnak szuperemberek ellen, ha nincs plot armor kb vége is lehetne a sorozatnak.

ahogy a sorozat halad előre és a végső leszámolást halasszák, úgy lesz egyre több értelmetlen jelenet.
szokd meg

sire - 2020. 09. 14. 11:05

Hát nem tudom. Nekem egyelőre csalódás ez az évad.
Mintha a forgatókönyvírók nem lennének a helyzet magaslatán.
Ez a telekinetikus távolkeleti pasi, aki meghalt a 3. részben, most kicsoda/micsoda?
– Szabadságharcos?
– Terrorista?
– Zsoldos?
– A cég katonája?
– Miért kell még a Kimiko testvérének is lennie?
Ez így nagyon erőltetett volt.

heidfeld - 2020. 09. 15. 16:48

3.-4. rész, nagyon rendben volt.
Emeletenként lerobbantott ház, Black Noir, ahogy tartotta a kukát. Homelander-Stromfront mémek. Na, ott teljesen kész voltam.
Megtudtuk, mi M.M motivációja, és más dolgok is kiderültek. Deep interjúztatása…Áhh. Az utolsó csaj, tényleg vonzó volt, de láttuk az előzetest.
Igen. Ilyen, jó 8 órányi évadhoz, elég sokat mutattak az előzetesek. Butcher kisfilmje is elfért volna, 2×01 elején, illetve megnéztem volna, Homelander nyomozását, Elena után.. És megértem, hogy elege van, sok hazugságból.
Annyit még, hogy járat volt, csatornákban, és Homelander szuperhallás, simán egy dologra koncentrálhat.
Előző szezon, újdonság varázsának hiánya, kissé túltolt, belső feszültség, és kicsit lassabb kezdés után, nagyon rendben van. Komoly, és nagyon szórakoztató.

JKJ - 2020. 09. 18. 11:16

Most jöttem rá, hogy Homelander egy idióta. Egy izomagy. Nagyon könnyen elvonják a figylemét. Vagy a nők (anyucik) vagy ha nem imádják éppen. Ezért nem vesz észre dolgokat. Egy kisgyerek felnőtt testben.

Malachite - 2020. 09. 18. 17:14

“Come on, don’t be a pussy. Laser my tits”

– végem.

hunboy79 - 2020. 09. 19. 10:51

én nem figyeltem az első évadban hogy hogyan volt az amikor a Butcher felesége felment Homelanderhez a szállodai szobába…?
vagy miért nem kerül elő most az ok..hogy hogy nem kérdezi meg hogy figyelj már…mit is kerestél te abban a szobában..miért mentél fel?
bocs ha egyértelmü..ha így van tényleg nem figyeltem :)

irgum76 - 2020. 09. 19. 12:04

Hunboy79:

Butcher felesége írta Homelander tweetjeit meg a többi szocmédiás dolgait
tehát azt gondolhatta, hogy erről akar Homelander beszélni vele

Konen - 2020. 09. 19. 16:46

Ez a sorozat jó értelemben valami rohadt beteg 😁😁😁 már csak 3rész 😪

Ayrons - 2020. 09. 20. 17:34

JKJ:
Szerintem ez az első évad óta világos, hogy ő egy gyerek, aki pszichopata is egyben.

JKJ - 2020. 09. 21. 17:42

Ayrons. Lassú vagyok, na! :-)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz