login |

Pilot: The Undoing

2020. 10. 26. 21:30 - Írta: human

123 hozzászólás | kategória: kritika, minisorozat, pilot-mustra,

Tudhattam volna, hogy nem történik majd szinte semmi a pilotban?! Az HBO nagyobb őszi dobása ez a könyvadaptáció, nem meglepő módon a két főszereplő miatt, de emellett tökéletesen illik rá a nagy film kifejezés is – sajnos teljesen negatívan értve ezt. Na jó, azért erotikus thriller nem gyakran jön szembe velünk manapság mozifilm formájában.

Konkrétan az van, hogy a pilotból ki sem lehet hámozni a nagyobb kép vonásait sem. Vagyis ha valaki olvasta az alapokat, akkor tudja, hogy egy bűneset után a családjának élő kedves nő élete darabokra hullik. Na, most a kezdő részben ebből szinte semmi nem látszik.

Nyilván kell alapozás, de nekem nem jött az sem át teljesen, hogy mennyire tökéletes lenne a főszereplő párkapcsolati terapeuta élete, ami majd darabokra hullik. Halálunalmas mindennapokat láttunk, amit épp felrázott volna egy sokat meztelenkedő nő az utalásaival. Rendben, békések voltak a mindennapok, de nem volt semmi plusz, és nézőként igazából a béke sem tűnt annak, hiszen a felső 1%-ba néztünk. Viszont a fő rejtélyre csak nagyon apró utalások voltak.

Visszás volt, ahogy a flashforward szerkezetet használták, vagy csak nekem van már tele mindenem vele? Itt is, valaki sokkolva néz valahova, aztán bumm, 2 nappal korábban. Ellenben amikor eljutottunk oda, amire nézett, akkor semmi extra nem volt mégsem. Teljesen rosszul használták, csak hogy odaszögezzék a nézőt, ahelyett, hogy a fő rejtélyre sütötték volna el.

Mármint nyilván összefügg a flashforward és nem véletlenül nem vagyok sorozatkészítő, de teljesen a férfira utaltam volna inkább, mert a “csak egy haláleset” az szerintem nem sokkoló. Oké, a módja kicsit az, de akkor is. Ezzel szemben ha végig ferde szemmel nézünk már az elejétől a pasira, az rögtön a 2. részt is felvezeti.

Vannak sejtéseim, hogy mi lesz ebből, de egy kicsit olyan érzés, mintha egy egyszerűbb sztori lenne széthúzva. Amit viszont az elkészítési módja és a szereplőgárda természetese még bőven kihúzhat a bajból, és valami szórakoztatót kanyaríthat belőle? Nem nyomozós lesz a végeredmény, helyette inkább a karakterek és a titkok lassú kiderülése van középpontban.

A fényképezés remek, és nem elég, hogy Hugh Grant és Nicole Kidman volt a pilotban, de például Donald Sutherland is feltűnik. Rajtuk kívül is sok az ismert arc, tele van veteránokkal a Tudhattad volna.

A végeredmény? Na jó, adok fél pontot kivételesen, 6,5/10, mert a körítés miatt el lehet nézni. Kicsit döcögött a pilot, de annyira nem készültem ki a végére, és nem akarok mindenkit lebeszélni előre, mert a minősége miatt szerintem szórakoztató lesz jó pár embernek.

123 hozzászólás Ne habozz!

sherlock20 - 2020. 10. 26. 19:46

Nagyon vártam már és nem is okozott csalódást, sajnáltam is hogy nincs kint már legalább még egy rész :D
8/10

Szekrényláb - 2020. 10. 26. 21:05

Engem megvett az első resz.Basszus, Nicole Kidman ennyi idősen jobban néz ki, mint harminc évvel ezelőtt.. Egyébként nagyon tetszik az atmoszféra – egyszer nyugalmat árasztó és idilli, máskor ugyanaz a helyszín rideg és feszültséggel teli. Hugh Grant kicsit szürkenek tűnik Nicole ragyogása mellett, mindenesetre és szorítok neki, mert nagyon bírom :D alig várom a következő részt.

winnie - 2020. 10. 26. 21:56

szegény nicole kidman mindig sokat kap kommentben, de én mindig is szerettem – a bmx banditák óta, meg olyan méltatlanul el nem ismert alapfilmekkel, mint a halálos nyugalom és a bűvölet. na meg persze, ha már sorozatjunkie, akkor ugye Bangkok Hilton.

winnie - 2020. 10. 26. 21:59

ja, itt majd több résszel fogok indítani, de szerintem nem érdemes bántani a flashforwardot. bár nyilván nem láttam, de a regényadaptációk tényleg rászorulnak néha. így kezdett a queen’s gambit is, de inkább a fent leírtak kapcsán a little fire everywhere-t említeném, mert annál éreztem pont ugyanazt, hogy gőzöm sincs, hogy merre megy – az nagyjából a 3. résznél kezdett körvonalazódni. persze azon kívül, hogy ég a ház.

ilyenkor mese nincs, az embert a karaktereknek és a dinamikáknak kell, hogy megfogják. ha azok nem fogják meg, akkor csak csordogál minden. ha talál benne valami “fascinating”-et, akkor meg beszippantja, és a hullámvasúton találja magát. de hetiben egy részes kezdéssel necces a dolog.

speranza - 2020. 10. 26. 22:13

De szerettem volna olyan CB – rádiót, amilyet a banditák használtak! Nagyon cool volt! :)
Jó a casting, de a sztori így elsőre érdektelennek hat. Azért a két főszereplő miatt talán mégis megér egy próbát. :)

Shannen - 2020. 10. 26. 22:43

Ez a hipergazdag, rideg miliő sajnos már nem tud eléggé lekötni. Sőt, kifejezetten taszít, főleg a karakterek, akik közül egyiket se lehet kedvelni, legalábbis így első ránézésre.

Igen, a szereplőgárda erős (és Kidman haja még mindig csodás :)), de nem tudom, hogy ez elég lesz-e ahhoz, hogy végig kitartsak. A Little Fires Eeverywhere is parkolópályára került hasonló okokból pár rész után (bár még tervbe van, hogy befejezem).

Semmi eredetiséget nem láttam az egészben. Na jó, a főcím azért eléggé tetszik.

A fényképezés pedig kifejezetten zavart. Nem mondom, hogy rossz, de nem az én ízlésem. Szóval én azt a fél pontot sem adom meg neki, ez egyelőre 6/10. Lehet, majd beindul a sztori, ha elkezdődik a gyanusítgatás meg a nyomozás, de ez így elsőre kevés volt.

Florabell - 2020. 10. 26. 23:18

Nekem bejött nagxon. Olyan jó volt a zene, meg tényleg átjött a nyugis, mindennapos felszín. A feszültség lassú adagolása szerintem nem tesz rosszat egy ilyen nagyszabású presztízsdrámának, mondjuk az biztos, hogy bele kell húzniuk kicsit a készítőknek az összekötő szálak felvezetésébe,ha nem akarják összecsapni a végén. A flashbacknek amúgy szerintem sem volt túl nagy jelentősége, szinte el is felejtettem a rész végére.

libamaj - 2020. 10. 27. 01:02

hu de neznem tovabb..

a focim a fraszt hozta ram, a veres fuggonnyel

human - 2020. 10. 27. 01:36

” így kezdett a queen’s gambit is”

mármint tehcnikailag igen, de ott nem felesleges FF, hanem a részeket is színezi a dolog

winnie - 2020. 10. 27. 06:21

human: neeeem, a queens gambitben FB színez, flashback van röviden majd minden részben, de a FF az csak egy random jelenet egy későbbi részből, ami a sorozat végefeléig elő sem kerül. ha nincs az elején a FF, akkor ugye az első rész alapján ki sem derül, hogy a sorozat nem egy 9 éves kislányról szól. (nyilván az FF annyiban bír funkcióval, hogy megmutatja a főszereplőt és, hogy mi lesz belőle, mind foglalkozás, mind pedig személyiség terén, de ettől még csak random jelenet későbbről.)

Python - 2020. 10. 27. 11:08

Tetszett! Mondanám, hogy a Hatalmas kis hazugságok New York -i változata, de nem az. Lassan építkeznek, tippre itt a 2-3. rész környékén fog igatán beindulni a sorozat fő íve. Pontot most nem írok, majd kb. a féltáv környékén, mert az első részben tényleg csak a “sakktáblát” kapjuk meg az utolsó 15 percben meg a figurák is felkerülnek rá. De eddig tetszik, minőségi drámasorozat is lehet ebből, nem csak képileg.

Divide - 2020. 10. 27. 11:52

Hát, nem is tudom. Nem szeretek csupán pilot alapján véleményezni, mert sok kedvenc sorozatomnak volt már az első epizód a leggyengébb része, de azt hittem, ennél kicsit jobban le leszek nyűgözve.
Az mindenestre nem túl jó jel, hogy azon szórakoztam a legjobban, hogy “jé, ez a kissrác a Két pasiból (és továbbra is rémes színész)”, meg hogy “jé, ez meg a kissrác a The Night Managerből (és továbbra is elég ügyesen alakít)”, valamint hogy Kidman olyan szép, hogy az már nem is normális.
Meglátjuk.

Lujzi - 2020. 10. 27. 14:02

Sziasztok!

Ez a sorozat hétfő este szinkronosan megy az HBO-n?

winnie - 2020. 10. 27. 15:44

a világpremierek sosem szinkronosak rögtön. leghamarabb két hét múlva jön szinkronnal.

human - 2020. 10. 28. 03:55

“nyilván az FF annyiban bír funkcióval, hogy megmutatja a főszereplőt és, hogy mi lesz belőle, mind foglalkozás, mind pedig személyiség terén, de ettől még csak random jelenet későbbről.”

tényleg nem értek egyet, az Undoingban egy “random” haláleset, talán ha jobban mutatják, hogy milyen durva…, míg a Gambitban megmutatja a nagy ellenfelet, a lány életmódját, a sakkot, és utána részekben elmondja miért lett olyan, amilyen (míg az flashbackek tényleg színezők inkább). Gondolom utána is játszódnak majd dolgok (még nem tartok ott, hogy beérte volna a sorozat a flashforwardot), de egyáltalán nem éreztem randomnak, hiszen utána szépen odaépítkeznek, és adnak mélységet mindennek. Mindezt tényleg úgy, hogy a flashforwardokat manapság nem annyira szeretem, mert sokszor csak az erős/lekötős cold open írásából kamuzzák ki magukat.

winnie - 2020. 10. 28. 05:04

csak azt írom, hogy a későbbi részekben nincs FF, de látom, hogy nem úgy értetted, hogy minden részben van, viszont az FF nélkül is működne, mert kvázi csak spoilerez. (ld. kell tudnunk a sakkról? arról, hogy jó lesz? stb. meg is lehetne élni a sorozattal együtt, viszont ott a veszély, hogy mivel nem látni az irányt a pilotban, a nézőt sem fogja beréntani, azaz ez racionalizálja a csali bevetését, hogy “várj, mert majd jön ez is”. ahogy a little fires-nél “két család egymás mellett” kontra “két család egymás mellett, de fel fogják gyújtani a házat!!44!!4”)

de igazából az a lényeg, hogy az elején, amikor az ember látja, hogy FF és zavarja, akkor még nem tudja, hogy mennyiben lesz jelentősége.

de továbbra is úgy érzem, hogy sok könyves sztori rászorul (sajnos? szerencsére?) a FF-ra.

Alex - 2020. 10. 28. 18:15

Jó lesz ez, engem egyelőre megvettek.

vikusz - 2020. 10. 30. 11:51

Hát én alig várom a második részt, szerintem ez jót jelent.

Snoopyzit30 - 2020. 10. 31. 13:32

Az első rész nem volt rossz. Már most sejtetik, hogy mi történt, ami azért jó, mert biztos nem ennyire egyszerű lesz.
Nicole Kidman jól jászik mint mindig, azonban döbbenetes, hogy milyen torzszülötté műtette magát. Sajnos már sosem tudjuk meg hogy az a bájos színésznő hogy nézett volna ki, ha nem plasztikáztatja ilyen felismerhetetlenné magát.

sherlock20 - 2020. 11. 02. 11:04

hát ez a 2. rész nálam csak csökkentette a lelkesedést. Semmi egyedit nem mutat a sorozat.

zetevar - 2020. 11. 02. 22:21

Nekem az első érdektelensége után a 2
kifejezetten bejött. Kidman egyszerűen remek (de engem a haja idegesít, sztem jobb lenne, ha felfogná vhogyan, így túl fiatalos, bohém, nem illik a karakterhez számomra).

dexike3 - 2020. 11. 03. 07:46

eléggé le redukálták a történetet a második résszel. vagy bűnös és hazudik, vagy ártatlan és nem hisznek neki. annyiban fogják bonyolítani a sztorit, hogy milyen csontvázak esnek ki a szekrényből.
én az első verzióra voksolok, mert ha elmebetegnek tartotta a csajt, akkor minek feküdt le vele mielőtt megölték?
még a Donald Sutherland gyanús, hogy figyeltette a vejét és ő végzett a nővel. olyan nagy szövevényt ne várjunk szerintem.

kisanna - 2020. 11. 03. 11:29

Nagyon zavar Kidman arca (most is es mar egy ideje) egyszeruen nincs benne erzelem, semmitmondo. A tortenet nagyon butuska es zavaros, ezek a lassitasok sem illenek bele, egyszeruen nem tudok sem azonosulni, sem izgulni senkiert.

Freckles - 2020. 11. 03. 12:01

Ebben a második részben valahogy Kidman arcára koncentrált a kamera, és engem is roppantul idegesít a gumi arca. Egyszerűen egy nyitva tartott szájon kívül semmit nem tud játszani az arcával. Nem tudod, hogy sírni akar vagy nevetni, vagy dühös vagy éppen mi. Borzasztó. És a szemkörnyékét közelről mutató képek pedig egyenesen rémisztőek. Nekem ez elrontja a játékát, mert hát az arcával nem is tud játszani. Kár ezért a szép nőért, és ezért az egyébként jó színésznőért. És ahogy olvasom a kommenteket, nem egyedül gondolom így.
Hogy magáról a sorozatról is írjak. Egynek elmegy, de nem rágom le a körmöm izgalmamban. Abban biztos vagyok, hogy a végén lesz valami csavar, de addig is igyekeznek teljesen más irányba terelni a néző gyanúját. A szokásos séma szerintem. A végén majd elmondom, hogy tetszett-e.

Shannen - 2020. 11. 03. 15:54

Számomra a 2.részt Grant feltűnése mentette meg, kár, hogy egy egész epizódot kellett rá várni.
Nagyon mesterkélt volt Kidman állandó kiakadása éa halluzása. Ráadásul az a körbe-körbe forgó kamera meg ránagtások… Fú, nagyon idegesített.

Ez továbbra sem több egy közepes sorozatnál, de mivel bírom a színészeket, ezért szerintem végignézem.

griboj - 2020. 11. 03. 21:09

Kidman szerintem is fura. A botoxtól erősen leredukálódott a játéka. De a sorozat minket (feleségemmel nézzük) behúzott. Van egy teóriája a kedves nejemnek, ő ugyanis kétszer látta az első részt, és eszébe jutott valami:

*THEORY

– Az első részben (miután kiderül a csajszi halála) látunk egy olyan flashbacket, amit akkor, amikor ment a jelenet, nem is láttunk. Amikor meztelen volt a csajszi a gymben, na akkor. Szóval: láttunk egy jelenetet (amiről azt hittük, hogy teljes), majd később láttunk egy olyan flashback-részletet, amit akkor nem láttunk, amikor meg is történt a csajszi és Kidman között.

Ebből a feleségem arra a következtetésre jutott, hogy lehet, hogy Kidman totál zakkant. Kieesnek neki a dolgok. Vagy kitörli a feje azokat a dolgokat, amikre nem akar emlékezni. Vagy akár több személyisége van.

(Gyanús az is, amikor a második részben azt mondja a rendőr: “nem akarja tudni (hogy ki volt a páciens) vagy már tudja?”)

Tehát: bár a gyanút totál a férjre terelték az első végén, meg a másodikban szinte végig, de mi van, ha a végén megjelenő Hugh Grant igazat mond, s valójában a feleség (a saját tudatától elzárva) végig tudta mi történik, s ő követte el a gyilkosságot? A brutalitást legalábbis megmagyarázná, a magából kivetkőzöttséget.

* THEORY OFF

Donald Sutherland is jó tipp, nem gondoltunk rá, érdekes lehetne.

Vagy Donna a West Wingből? :D :D :D

kulup - 2020. 11. 03. 22:48

Donald Sutherland összejátszik Lili Rabe-val és a háttérben valami komoly összeesküvés van.
A múmia engem is nagyon zavar.

takingsider - 2020. 11. 04. 11:10

hülyeség, hogy nem jól játszik Kidman, csak mert botoxozott, az meg végképp, hogy nem játszik az arcával, úristen
nem olvastam a könyvet, de sanszos, hogy az orvos felesége a gyilkos, persze lehet a férj is, miért ne lehetne, de amúgy egyébként mindegy, az lesz a fontos, hogy mi lesz az indok és a háttér
Grantet még nem nagyon láttam ilyen jónak, jót tett neki a kor és az, hogy keveset van a képernyőn
nekem az első résszel sem volt problémém, az, hogy mennyivel erősebbnek meg hatásosabbnak kellene lennie egy pilotnak és nem ilyen közepesnek, szimpla nyavalygás, sokkal okébb egy szépen felépített bevezető rész után komolyodó és erősödő sorozat, főleg miniszéria, mint egy hűdenagyon hatáso első rész utáni dögunalom x szérián keresztül pár jó résszel és pillanattal, meg aztán egy megint iszonyú csavaros cliffhangerrel az szériák utolsó részére, amit azért elég sok sorozat eljátszik
ettől még iszonyúra elbaltázhatják, és persz egyértelmű volt, hogy Grant a végén megjelenik és ártatlannak vallja magát, de mondom, nem is ebben látom majd az erényét – hanem leginkább akkor lehet majd igazi verdiktet mondani, ha láttuk az utolsó részt, már csa négy van vissza
a meglepően jó a Henryt játszó kissrác, simán elnézném a a következő stranger thingsben mint a kisvárosba érkező új srácot

Diapolo - 2020. 11. 04. 11:20

1×01-02
Én is azok csoportját fogom erősíteni, akiknek az első rész bejött, érdekes volt, de a második már nem tetszett.
A pilot szerintem egy jó alapot adott, kíváncsi voltam – annak ellenére, hogy sejtettem – mi fog történni. Tetszett a főcímdal, Doris Day legendás.

1×02
Itt borult a bili, ugyanis olyan volt, mintha nem tudnák egy részen keresztül, hogy merre tovább. Ez nagyon átjött: időhúzás, a folyamatos Kidman közelik, az önismétlés. Nem Kidman frusztrációja jött át, hanem már én lettem mérges attól, hogy 5 percenként ugyanazt, más kontextusban tálalják. A második rész gyengén sikerült, kap még egy esélyt, de tényleg nem lesz egy világmegváltó sorozat. 6/10 eddig.

Szekrényláb - 2020. 11. 04. 21:50

Engem viszont megvett a sorozat kilora :) Nem zavar Nicole arca, ahogy a totálok sem. A hangulata fantasztikus, teljesen atereztem a nő kétségbeesését és zavarodottságát. Remélem nem Kidman lesz a gyilkos,mert én nagyon szurkolok a karakterének :D eszembe sem jutott volna ha valaki nem írja. Nekem Sutherland nagyon gyanús, illetve Grant biztos hogy sáros. Nem hinném, hogy ártatlan.

tibi - 2020. 11. 09. 20:43

Valamelyik este belefutottam a tv-ben egy Kidman/Grant interjú végébe. Egy kis érdekesség: a főcímdalt Nicole Kidman énekli, tavaszi karantén alatt (plusz törött bokával),otthon ,a a férje stúdiójában készült.

Szekrényláb - 2020. 11. 09. 21:56

Jajj, a vége nagyon nem tetszett. Azért elég olcsó húzás lenne, ha a nőről kiderulne hogy skizofrén, és ő olte meg a csajt. Valami másra számítottam, ez így most elvette a kedvem.

Python - 2020. 11. 09. 23:04

Még a végén kiderül, hogy az apja az tényleg tud valamit a lányáról…, vagy eleve ő okozta azt még a gyerekkorában! Kezd végre jó lenni a sorozat így 3 rész után. :)

dexike3 - 2020. 11. 10. 07:35

igen azért betalált pár tipp. biztos, hogy Grace és az apja jobban benne vannak a történésekben. az a furcsa, hogy a férjének nem tűnt ez fel.

Szekrényláb - 2020. 11. 10. 07:42

Csak nekem van olyan érzésem, hogy a keresett targy, amivel megoltek az anyukát, Donald Sutherlandnél van? :D

Susan7 - 2020. 11. 10. 21:24

Nagy csalodas volt a 3. resz, Egyreszt dögunalom volt, masreszt a vege alapjan elindultunk egy olyan iranyba, ami nagyon erdektelen, belemagyarazos, oncelu megoldas lenne a keszitoktol.

Dawnie - 2020. 11. 11. 06:46

@Susan7: sajnos én is így érzek a 3. résszel kapcsolatban

zetevar - 2020. 11. 11. 13:36

Azt akartam írni, amit Susan7, de miután elolvastam az előtte szóló felvetéseket, hát nagyon kivi lettem.
Sutherland nekem is gyanús…
…és az is, hogy a nyomozók vmiért – vagyis mostmár tudjuk, miért – gyanakszanak Grace-re…

De érdekes, hogy Grace sosem visz magával tárkát, ha elindul vhová?

Szekrényláb - 2020. 11. 11. 17:33

Nekem az tűnt fel, hogy Grace mindig a kezeit tordeli, és totálokat is mutatnak róla. Amikor a klienseivel konzultál, akkor is. Gondolom van jelentősége. De ne Grace legyen a gyilkos, az annyira elcsépelt ötlet :D

Husika - 2020. 11. 11. 21:06

A kissrácot örökbe fogadták? Csak mert két kék szemű embernek nem lehet barna szemű gyereke (elvileg…). Ha már annyira odafigyeltek a színvilágra, erre is gondolhattak volna. Amúgy tetszik a sorozat, csak mindenki nagyon meg van öregedve.

punyapapa - 2020. 11. 11. 23:11

3 rész után egyre jobban tetszik.
Szerintem nem Kidman karaktere a gyilkos. Egy olyan csavarra számítok, mint ami a Holtodiglanban volt.
A könyvet nem olvastam, de simán kinézem, hogy ez az egész átverés, és a hibbant csaj rendezte meg az egészet, hogy Grant karakterén bosszút álljon.

Nessa - 2020. 11. 12. 08:21

Két részt láttam, nem volt problémám az elsővel sem – sosem értettem miért kap ilyen kiemelt szerepet a junkie-n egy “pilot”. Tkp ez csak egy felvezetés, nem? Szinte soha nem itt indul be a sztori. Ez is a második résszel fogott meg, és húzott le valahová a mélybe, úgy feküdtem le, hogy : “Most akkor gyorsan olvasok egy kis Trónok harcát alvás előtt, hogy helyrezökkenjek” :) .
A másik dolog – a többség Kidman agyonplasztikázott arcán rugózik – nekem sosem szúrta a szemem. Nicole egy baromi jó szinésznő, hiteles karaktereket formáz. Dögös, nem kifejezetten szép (szerintem legalábbis – nem az esetem a közel ülő szemekkel , keskeny ajkaival és kicsit csámpásnak látom a járásás is) Ezzel csak azt akartam mondani, hogy jó ránézni és talán pont ezek miatt a jellegzetességek miatt semmi mesterkéltséget nem talátam benne, sem fiatalon, sem most – feltűnő/vonzó és szerethető. A játéka alapján pedig legjobbak közé sorolom. Hugh Grant-et furcsa volt idősebben látni, de ő is tetszett, meggyőzően sármos, jófej, de érezhettük, hogy van zsír a füle mögött.

kulup - 2020. 11. 12. 08:41

@Nessa : zsír az a fülében van. A füle mögött inkább vaj :-)

Nikolka - 2020. 11. 12. 22:30

Azért remélem az majd kiderül, hogy a pasi mit csinált ennyi hónapon át napi x órában. És most is hova készült? Hiszen már a gyilkosság előtt behazudta ezt a konferenciát.

+1 borzasztóan zavar Kidman arca. De engem már a Big Little Liesban is zavart. Nem is értettem ott a rajongást érte. És alapból a karakter is totál érdektelen. Amúgy lassan csak kicsúszik már a kisiskolás anyuka szerepekből? Lassan nagymama korban van. Egy 10évvel fiatalabb plasztika nélküli színésznő is tökéletes lett volna!

Apukának is pocsék ez az ember, nem csak férjnek. A gyerekét miknek kiteszi. Helikopteres rendőrségi elfogás, börtön látogatás.

De az egészben a kedvencem a nő munkája. Az első évados Broadchurch jelenetre emlékeztet, mikor a nyomozónő megkérdezi a kihallgatáson a másik nőtől, hogy nem lehet ezt észrevenni.

Nikolka - 2020. 11. 12. 22:32

@Nessa

Mert a felvezetésnek pont az lenne a lényege, hogy megfogjon, nem?! Ha egyáltalán nem fog meg, minek nézzem tovább. Van 100 másik amiből tuti van ami jobban megfog.

_Peter - 2020. 11. 13. 16:35

Szerintem ez nézős lesz, várom a folytatást. Sutherland és Lili Rabe karakterei még mit titkolhatnak?

Snoopyzit30 - 2020. 11. 14. 14:10

@Nessa: “a többség Kidman agyonplasztikázott arcán rugózik ”

A többség egyszerűen véleményt nyilvánított, nem rugózott senki rajta. Szerinted nem gáz ahogy kinéz, mások szerint meg nagyon de nagyon nem normális, amit csinált magával.

winnie - 2020. 11. 14. 15:03

igazaból nekem is fura, hogy valaki olyasmin pörög, hogy ki hogy hordja a haját, hol a tetoválása, vagy más egyéb dolgon, amit tesz, mert neki úgy jobb, és ez nem tetszik màsnak. nyilván vagy tetszik, vagy nem, minden csak vélemény, és tényleg csak azért lepődök meg az ilyesmin, mert nekem például nála sem jutott eszembe ilyesmi soha vele kapcsolatban (sem). például azért, mert a sorozatokban inkább a karaktert látom, nem a színészt, és ez a karakter ilyen, de szerintem fontosabb, hogy ha bármit is “csinált” magával, sokkal több kritika érné, ha semmit sem csinált volna, mert… tudjuk, hogy milyen világban élünk:)

gerga - 2020. 11. 15. 02:21

snoopyzit30: ez nem “egyszerű” véleménynyilvánítás volt többek részéről (és igenis rugóztak rajta elég sokan, ahogy nessa megjegyezte), hanem egy olyan beszédaktus, ami újra és újra létrehozza, és így perpetuálja is, azt a szomorú valóságot, amelyben “egyszerűen” meg- és elítélhetővé válik a női test, és olyan jelzőkkel illethető, mint erőltetetten fiatalos, túlbotoxozott, torzszülött. van erre egy bevett kifejezés a kritikai szakirodalomban: policing the female body. méghozzá olyan társadalmi normatívák által, amelyek egyáltalán nem normatívák, sokkal inkább olyan, a nyugati társadalomban – leginkább – a férfitekintet által létrehozott, esztétikainak és morálisnak (!) beállított kódokról van szó, amelyek arra szolgálnak, hogy kimondatlanul regulázzák a női testet, és ha azoknak nem tesz eleget, akkor bárkinek, bárhol, bármilyen körülmények között jogosítványt adjanak arra, hogy a kimond(hat)atlant mondhassák ki – mintegy fölruházzák a másik (a nő) testének birtokjogával: neked az életed ezen és ezen szakaszában ezt és ezt kell tenned a testeddel, így és így kell kinézned, így és így kell viselkednek. hogy miért? azt, kedves nő, nem kérdezheted, csak a “normatív” teendőidet hangoztathatod (házasság, gyerekvállalás, háztartás stb.), és azt is csak engedelmesen. fölemelni a hangod, ellenszegülni annak, ami szerintünk normális? hogy ágenciád legyen a saját tested fölött? ugyan, kérlek, kedves nő, az nem normális – sőt, nem morális. kinek akarsz te ikszedik korodban tetszelegni? hogy micsoda, nem nekem? magadnak?! az, kérlek, elképzelhetetlen! úgy kell kinéznie és viselkednie a nőnek, ahogy az a többségnek tetszik. hogy a nőnek beleszólása legyen a saját testét érintő dolgokba, hogy fölszólalhasson a feje fölött mesterségesen meghozott esztétikai és morális kódokba? nos, kérem, az veszélyeztetné a “természetességet”. csakhogy az ábrahámita, patriarchális, heteronormatív nyugati társadalom férfitekintetében semmi “természetes” nincsen, így tehát – a kritikus gondolkodás irányából – az sem megengedhető, hogy “egyszerű”, “természetes”, “normális” véleménynyilvánításnak vegyük, ha egy nő testéről – merthogy hugh grant vagy donald sutherland beavatkozásairól, persze, senki nem beszél, ugyanis az, ami nem megszokottan elgondolható, egyben láthatatlan is, és itt a női testtel szemben alaptalanul fölállított, láthatatlan elvárások súlyának nehézkedéséről volna szó, ugye – egyszerű természetességgel kijelenti a többség: abnormális. egyetlen dolog abnormális itt, a kidmant eltárgyiasító szépségvitán túl, és az nem az arca (amivel, egyébiránt, továbbra is gyönyörűen játszik), hanem az, hogy 2020-ban a többség még mindig efféle “egyszerűséggel” gondolkodik a nőkről, és ennek “természetesen” hangot is ad – a nők helyett.

zetevar - 2020. 11. 16. 14:38

@gerga akkor pontosan kinek nincs joga véleményt nyilvánítani?

De a filmre visszatérve… Sutherland zseniális, minden kicsi részlete a játékának. De miért ül állandóan a képtárban?

Egyre inkább hajlok rá, hogy Grace-szel vmi komoly probléma van. Az a hirtelen ugrás az időben a parkban… azt hittem, megölte az apukát… Az intro is erre akar utalni.

És Johnatan is hajmeresztő. Ahogy elmegy a gyászoló férjez, és látszólag vissza szeretné szerezni Grace-t, hogy aztán a tv-ben mindkettőjüket gyanúba keverje egy olyan ügyvéddel az oldalán, akit az apósa fizet. Egyre idegesítőbb az a gondolat, hogy egy ártatlant fognak helyette lecsukni. Sztem ő a tettes, és ezt az ügyvéd is sejti már.

zetevar - 2020. 11. 16. 14:47

Ja és a szőke csaj… lehet, hogy ő volt az egyszeri kaland?!

Szekrényláb - 2020. 11. 16. 15:17

Jonanthan egy tenyerbemaszo f@sz. Szerintem ő a gyilkos és simán rákeni a feleségére, ha arrol van szó.

Grace szerintem rendben van, azok a jelenetek inkább belső feszültséget akarnak kifejezni, mint pszichés problémát. Az ajulasa meg érthető volt. Én már lehet megkattantam volna. Remélem Sutherland laposra veri Jonathant a végén, annyira megerdemelné!

Szekrényláb - 2020. 11. 16. 15:19

Ja, és nagyon érdekelne, miért fordított hátat neki a családja..

Papertiger - 2020. 11. 16. 15:23

Ez a rész is zseniális volt!
Sutherland karaktere egyre ijesztőbb. Úgy sejtem, Grace anyja már nem él, mi van, ha a férje folyamatos hűtlensége miatt végül öngyilkos lett? Sztem Grace gyermekkora egyáltalán nem volt könnyű, csak elképzelt magának egy mesevilágot és felnőttként is úgy emlékszik vissza, mintha minden tökéletes lett volna.
Nekem is az volt az első gondolatom, hogy az a bizonyos “sad fuck” Johnatennek pont a Grace szőke ügyvéd barátnőjével volt.
Én az Elena férjét kizarnam a gyanúsítottak közül… Szerencsétlen muksó csak tűrte megalázva, hogy az asszony nemcsak félrekúr, de még be is szül egy masik faszinak.
A Henryről biztos ki fog derülni valami, fura érzésem van vele kapcsolatban.
Johnathan is rejteget még ezt-azt… a TV interjú kiverte nálam a biztosítékot 🤮.

zetevar - 2020. 11. 16. 15:41

@ papertiger
Jaja, Henry is… de lehet, hogy most tartunk annál a résznél, amikor mindenkit gyanúsként állítanak be.

A szőkére meg azért terelődik a figyelem, mert ő az egyedüli szereplő, akinek eddig nem volt különösebb funkciója.

Szegény gyászoló férjen majdnem elsírtam magam, amikor bevallotta, hogy nehéz neki a helyzet a kicsivel. Hát, nem csodálom. És az a vágás, ahogy fogja a pici babát, miközben Jonathan épp rátereli a gyanút a Tv-ben. Kicsit hatásvadász…?

Szekrényláb - 2020. 11. 16. 15:48

#Papertiger

Nem él az anyja, ez talán a második részben ki is derült, amikor együtt zongoráztak.

Papertiger - 2020. 11. 16. 17:36

Most még vmi beugrott… Johnathan nem a semmiért ment el Elena férjéhez… mi van, ha vhol elrejtette a gyilkos fegyvert, aztán utána már simán benyögte a tv interjúban, h neki van gyanúsítottja…
Plusz Grace kapcsán meg mindig van ez a Jekyll és Hyde feelingem. Ebből a részből kb az jött le, mintha valami alvajáró lenne, vagy vannak ilyen totál blackoutjai.
@zetevar én is így éreztem, Elena férje egy felszarvazott, de jámbor szerencsétlen…nyilvan tudott a viszonyról, meg arról is h nem az övé a kicsi… És ezek után ő törődik a csalfa halott asszony és a gazdag sznob manhattani doki karonülő csecsemőjéről…
Elenára is kíváncsi lennék, nem sokat tudtunk meg eddig róla. Vajon egy egyszerű fiatal nő, aki rossz emberrel kezdett viszonyt vagy egy megszállott manipulátor?
De az epizód legjobb része mikor Johnathan az interjúban előadója, h ő is gyászol vkit akit szeretett… Grace feje közben🤣 pofátlanság level100 🤣

zetevar - 2020. 11. 16. 18:01

@papertiger
Vmi volt Elenával. Miért mutogatta meztelenül magát Grace-nek, miért csókolta szájon? Vmi van emögött a sztori mögött is. Talán Johnathan úgy állította be Grace-t Elenának, mint akit vmi miatt nem lehet elhagyni? Vagy épp ő is tagja volt az édeshármasnak, csak vmiért nem emlékszik.

Igen, ezek az álmok Grace-nél. A gyilkosságról és erőszakról és a szexuális töltetű álmok Elenáról, majd a blackout nekem is azt mondják, hogy vmilyen szinten ő is része volt a történetnek, csak nem emlékszik.

Szekrényláb - 2020. 11. 16. 19:54

@zetevar

Én ezeket az álmokat rémálmokként értelmeztem, aztán ki tudja. Azért Sutherland karaktere se semmi :D Elena nyilván őrült volt és féltékeny Grace-re, szerintem azért mutatta meg magát meztelenül, hogy ezzel is kimutassa, ő a jobb nő és a fiatalabb. Amikor a jótékonysági estét tervezték, akkor is szándékosan vitte oda a gyereket, meg szoptatta nyilvánosan.

Egy dolgot nem értek, miért ült órákat a suli előtt? Ez talán az első részben derült ki, akkor is fura volt. Lehet nincs jelentősége, csak annyiban higy a csaj dilis.

Shannen - 2020. 11. 16. 22:33

Azta mekkora lufi ez a sorozat. Megy a melodráma ezerrel, de közben igazból semmi nem történik részek óta, aztán epizódonként benyomnak kb 5 perc érdekes részt, azt is lehetőleg a részek végén és ennyi. A színészek továbbra is remekelnek (kivéve a két rendőr hapsit), de egyre idegesítőbb nézni. Viszont most már ezt a 2 részt végignézem, mert arra azért kíváncsi vagyok mi lesz a sztori vége.

dexike3 - 2020. 11. 17. 09:25

nekem annyi jött le, hogy a gyilkos ezek közül az emberek közül kerül ki. erre is van kihegyezve, hogy mindenkinek van valami takargatni valója. az is tuti, hogy a 6. rész végéig kell várni az elkövető leleplezésére.
zseniális volt Donald Sutherland most igazán ki mutatta a foga fehérjét, hogy akár gyilkolni is képes lenne. nem mondom, hogy ő a befutó, de nagyon jók voltak a közös jelenetei Hugh Granttel. ahogy megveti őt és szívesen kipaterolná a lánya életéből.

a hét idézetére is benevezném őt:
“I’m an old-fashioned cocksucker.
The more traditional kind,
The one who fucks anyone who hurts me,or a loved one.”

Papertiger - 2020. 11. 17. 10:22

Mi van, ha az Elena Franklin házasságon kívül született lánya? Ha bevallottan folyton felrement, simán becsuszhatott egy gyerek. És Elena azért hálózata be Jonhathant, mert féltékeny volt Gracere és mindenáron az ő életére vágyott.

Szekrényláb - 2020. 11. 17. 10:56

@ Papertiger

Nem hülyeség, akár Sutherland karakterét is zsarolhatta Jonathan mellett.

zetevar - 2020. 11. 17. 12:51

Azt elhiszem, hogy Sutherland képes lenne ölni a családjáért, ezt hivatott erősíteni a cocksucker monológ. De sztem ő nem verné így szét a fejét, nem az a hirtelen fajta – vagy igen?

dexike3 - 2020. 11. 17. 13:43

@Papertiger:
tetszik ez a verzió és a látottak alapján, akár még be is jöhet.

punyapapa - 2020. 11. 23. 11:28

Spoiler
Az 5. részt nézve, felmerült bennem, hogy ki lehet a gyilkos. Henryre gondoltam, aztán kiderült, hogy meglátta, az apját, meg Elenát, akkor tudtam, hogy akár ő is lehet. De az utolsó jelenet az elég hidegrázós volt.

Divide - 2020. 11. 23. 12:24

Spoiler lehet

Az csak nekem furcsa, hogy a szüleik milyen magától értetődően visznek el 10-13 éves gyerekeket egy gyilkossági ügy tárgyalására, hogy végighallgassák a szaftos részleteket róla, hogyan hagyta az apjuk a spermáját a hullában, és hogyan verték péppé az anyjuk fejét? Grace-nek is jókor jut eszébe, hogy el kéne venni a fiától a telefont…
Jól lógva hagytak minket az utolsó epizód előtt, de ha nem kerül elő valami rémálom Grace gyerekkorából is, eléggé csalódott leszek. Az a főcím csak nem dísznek van.

Papertiger - 2020. 11. 23. 12:57

@Divide Mintha az én gondolataimat olvastam volna :).
Meglepődnék, ha Henry tette volna. Vagy az apjának falaz, vagy az anyjánál megtalalta a véres kalapácsot és inkább elrejtette.
Bár, tudjuk, hogy a pszichiátriai korkepek igencsak öröklődnek…

zetevar - 2020. 11. 23. 14:56

Nagypapa lesz a hunyó sztem. Henry neki falaz. Neki mondta el, hogy látta az apját. Ebben a részben nem is szerepelt, de majd a következőben sokat fog.
Az viszont még kérdés, ki fogja végül elvinni a balhét. Lehet, hogy Grace?

zetevar - 2020. 11. 23. 15:00

@Divide
Nekem is feltűnt, hogy mit keresnek a kiskölykök a tárgyaláson.
Lássuk be, elég hatásvadász a sorozat…

Szekrényláb - 2020. 11. 23. 15:35

Hat vagy az van, hogy Hanry Jonathannak falaz, vagy megtalálta a lakásban a fegyvert amivel Sutherland ölte meg. Nehezen tudom elkepzelni, hogy a gyerek volt.

Az az ugyvedno ritka undorító módszereket alkalmaz. Forgott a gyomrom.

dexike3 - 2020. 11. 23. 18:14

én sem veszek készpénznek a látottakat. bár ez a szocipata vonal meglepett, inkább Grace-nél gondoltam hasonlóra. a vége úgy is az lesz, hogy mindenki el van cseszve, csak valaki közülük gyilkos is.
szerintem sem véletlen a főcím, emiatt isnkább az öreg vagy Grace a hunyó. bár az öreg lehet megbízott volna inkább valakit. kíváncsian várom a befejezést.

kulup - 2020. 11. 23. 19:34

Nagyon terelték a gyanút Jonathanra így ő biztos nem gyilkos. Henry se lehet, túl egyszerű lenne. Az ügyvédnőre tippelek, Lily Rabe lesz a gyilkos, ő lehet az öreg eltitkolt lánya.

Otty - 2020. 11. 23. 20:50

#divide a főcímben a kislány lehet a húg is,nem?

Bazsi - 2020. 11. 23. 21:57

Hűha, hát ez most 5 rész után a vezércsel mellett nekem az idei best! 4 hete halogatom, úgy ültem le az első rész elé délután h nem vártam sokat, de óriási pozitív élmény!

Nikolka - 2020. 11. 24. 01:33

De Grace apjának mi oka lett volna megölni őt? (Ha csak nem tényleg ő volt az apja. De az már annyira szappan lenne.. Nekem kicsit így is az már)

@Divide Én is ezen voltam teljesen kiakadva, hogy mit keresnek ott a gyerekek. De ez a nő alapból. A gyereke kivan, szenved, nem tud aludni. De még egyszer nem aludt vele, bújt mellé, ölelte meg..
Meg nekem az is olyan fura, hogy vígan eljárnak étterembe. Miközben mindenki “ismeri” az arcukat. Én biztos nem akarnék ott ülni emberek között.

Tényleg szegény pasit sajnálja az ember egyedül. Aki tényleg elvesztette akit szeretett. A gyereke anyukáját. És most gondoskodnia kell a gyerekről, aki nem az övé.. A többiek abszolút nem is szimpatikusak.

Szekrényláb - 2020. 11. 24. 07:26

Ha mondjuk Grace ölte volna meg, akkor mikor? Tudjuk, hogy ott sétált, de a kamera szerint rögtön tovább ment. Vagy valahol visszakanyarodott, ahol már nem volt térfigyelő rendszer? Mivel a fegyver a gyereknél volt, ezért az, hogy lett volna Jonathannak még egy szeretője(mondjuk a szőke anyuka), aki megolte, kizarhato. Azt tudom elkepzelni, hogy tényleg Jonathan volt, de a végére Grace fogja megszivni és őt csukjak le. Ahogy a rész elején láttuk, Jonathan elkezdte gyanusitani és mivel szociopata, a legkevésbé sem érdekelné, hogy Grace börtönbe megy helyette. Akár a fegyver elrejtését is rendezhette ő, majd jól rafogja Grace-re, hogy mivel az ő lakásában volt, ő rejtette el, ő a gyilkos, azt kész.

Szekrényláb - 2020. 11. 24. 07:37

Vagy még annyi csavar lehet benne, ha Jonathan nagyon Grace-re akarna terelni, Sutharlend atvallalja, és ő megy a börtönbe. Jonathan biztos nem fog.

dexike3 - 2020. 11. 24. 08:06

logikailag csak az lehetett, akinek bejárása van abba a lakásba.
@Szekrényláb: tudjuk, hogy Grace-nek vannak/voltak epizódjai amik kiestek (pl. mikor a parkban összeesett). én nem zárnék ki senkit abból a családból.

Papertiger - 2020. 11. 24. 09:30

Én gondolkodtam, szerintem Jonathan volt.
A tetthelyen nem találtak Gracetől való nyomot. Azt gondolom, azért setalhatott a gála est után Harlem utcáin, mert felzaklatta az Elena val való beszélgetés és azt tudta hogy arra lakik.
Úgy emlékszem, Henry bement az apja szobájába a gyilkosság után, valószínűleg megtalalta a kalapácsot és elrejtette.
Sylviarol max az derülhet ki h ő volt J. másik viszonya.
Ez most lehet, h spoiler, de nem tudom észrevettétek-e, h a trailerben van egy olyan rész, h J. mellette Henryvel belehajt direkt egy kamionba.
Sztem itt még J. lesz az, akiről kiderul egy két csunyasag.

Arra mondjuk kíváncsi vagyok, h Elenat mi miatt kezelte pszichiáter.

Nikolka - 2020. 11. 24. 10:25

Amúgy Jonathantól engem a hideg ráz. Ahogy kidugja a nyelvét. Ahogy manipulálja a feleségét és előadja magát az ügyvédnőnek. (mondjuk ő legalább átlát rajta)
Gracetől is a hideg ráz. Nála viszont nem tudom,hogy egy másik színésznővel is ez lenne-e az érzésem.

Amúgy a kórházas zaklatási pert végül eléggé hanyagolják. Holott azért az sem elhanyagolható dolog.

abba - 2020. 11. 24. 12:42

Őrület, hogy milyen bugyuta a sorozat.
Az a jó, hogy már csak egyetlen rész van hátra, azt már kötelességből kibírom, de nem értem, hogy ilyen színészekkel miért nem sikerült valami jobb történetet faragni, főleg, hogy azt hallottam, jelentősen eltértek a könyvtől, úgyhogy még arra sem lehet fogni.

dexike3 - 2020. 11. 24. 12:55

@Papertiger:
köszi a tippet. eddig nem néztem a promót. megnéztem azt is meg az eredeti trailert.
pár érdekességet láttam.

SPOILER!
valamiért Jonathan megpattan majd, valószínűleg magával viszi Henry-t. vagy hogy ne tudja bemártani, vagy hogy megvédje. de a rendőrség is üldözni fogja őket egy hídig (gondolom ott szemből lezárják az útjukat). Grace és az apja pedig helikopterrel megy utánuk.
valamiért Fernando Alvest kiakasztja Grace és az ügyvédnő. szóval ott még lehet plusz a történetben. annak ellenére, hogy van egy jelenet, ahol a stúdió bejáratánál van a férj, nem hiszem, hogy ő a ludas (ugye a fegyver miatt sem).
volt egy jelenet az öreggel (Franklin), hogy egyedül sétál az utcán, meg egy ahol Grace valamiért nagyon pipa rá. de nem hiszem, hogy ők voltak. viszont azt is tudjuk, hogy bármire képes Henry-ért az öreg. így ha nem is ő volt, lehet befolyásolta a történet alakulását.

Timi - 2020. 11. 24. 22:29

Spoiler (?)

Férjem megvette a könyvet és így az 5. rész után muszáj volt a végébe beleolvasnom….hááááát sajnos a könyv ott ér véget, ahol a sorozat kb 2. része…..a tárgyalás stb a könyv után jöhet logikailag…

A sorozat elképesztő. Hidegrázós.

Miss B - 2020. 11. 25. 14:34

Szintén furcsállom, h nekem a filmezés is szar, bár nem értek hozzá, hogy mi miatt, de totál tévéfilm szintnek látom, lehet a fényekkel van gond és rosszul van bevilágíva, de nagyon gagyinak hat.
Most már csakazértis megnézem az utolsó részt, de zavar, h kidobtam 6 órát, jobban, mint a Raisedbywolves-nál, mert ott vártam vmire, de itt meg elég hamar kiderült számomra, hogy ez elég csekély minőség és mégis maradtam. Grant viszont meglepően jó, de minden crushom pocsék itt: Kidman, Rabe, Sutherland, meg a csaj a Westwingből :D
shame on you all
Sztem ugyanebben a kategóriában a Sharp Objects sokkal jobb lett, Amy Adams is jobb, meg a történet felépítése, színészek játéka stb.

winnie - 2020. 11. 26. 08:46

Itt nyilatkozik a rendező és az operatőr a sorozat vizuális stílusáról, ha érdekel valakit: https://variety.com/2020/tv/global/susanne-bier-anthony-dod-mantle-the-undoing-1234837020/

Mona - 2020. 11. 26. 13:47

Latom oriasi fejtegetesben van itt mindenki, nem igazan ertem. Szamomra teljesen unalomba fulladt a sorozat a 3.-4. resz kornyeken. Pedig igeretesnek tunt az elso resz, kar erte.

AvyssR - 2020. 11. 26. 15:55

Ti nem találjátok furcsának, hogy a tárgyaláson szó van arról, hogy kapunk magyarázatot arra, hogy Jonathan miért hagyta ott a gyilkosság helyszínét s utána miért menekült el – aztán az egész feledésbe merül, s semmilyen indoklás nincs rá??

Szekrényláb - 2020. 11. 26. 16:06

Én azon zoktam nevetgelni, hogy Jonathanrol minden részben elmondjak, mennyire jóképű. Szerintem valami eszméletlen ronda :DDD viszont Kidman sorozatbeli ruhatára nagyok tetszik :D

dexike3 - 2020. 11. 27. 07:52

azt gondolom, hogyha igaz a szocipata akkor:
“A szociopátia, vagy más néven antiszociális személyiségzavar a társadalomba való beilleszkedés súlyos zavara. Az antiszociális személyiség a “nem szeret, nem szorong, nem tanul” negatív triásszal írható le a legrövidebben. Elnevezése változott az évek során: pszichopata, majd szociopata, végül az antiszociális személyiségzavar lett.”
innen:
https://www.hazipatika.com/betegsegek_a_z/szociopatia/1054

nekem ilyen szempontból kicsit sántít a Jonathan profilja. viszont aki írta biztos merített Ted Bundy-ból, mert őt hozzák mindig elő, ha az antiszociális személyiségzavar mintapéldájára hivatkoznak. megnyerő, jóképű, közben pedig egy hidegvérű gyilkos.
ha ilyen faék egyszerűségű a sztori akkor nem kérdés, hogy Jonathan a gyilkos. sőt Henry is ugyanez a személyiség. ezért segített az apjának.
szóval a csavar annyi, hogy Grace mint szakember nem veszi észre, hogy pszihésen terhelt emberek veszik körül (önmagát is odaszámítva, mint kapcsolatfüggőt). plusz még amit vizionálok, hogy az áldozat nem szolgált rá semmilyen indokkal arra, hogy meghaljon.

Diapolo - 2020. 11. 27. 16:59

Ez szerintem az idei év legnagyobb lufija lett. Érdekesen indult, a kezdés többet ígért, de mostanra már tényleg csak az volt a cél, hogy minél több ember legyen gyanús. Nem rossz a ki gyilkos játék, de ez a megvalósítás gyenge. Nagyon nem könnyű innen már, mert vagy Grace lesz a gyilkos, vagy Jonathan, a többiek motivációja a játékidejük és a cselekmény miatt szinte érthetetlen lenne, de már az sem lepne meg. Az év csalódása nálam mindenképp ez a sorozat, pedig azért nem egyet néztem. De ilyen magasról ekkorát zuhanni nehéz szerintem.

abba - 2020. 11. 27. 20:48

@Diapolo
Egyetértek. Rémesen használta ki a sorozat az elmúlt 5 részt, olyan, mintha még mindig nem bontakozott volna ki igazán a cselekmény, számos elemet az elején felmutattak, amik azóta egyszer sem kerültek szóba vagy játszottak szerepet – ilyen volt pl Grace terapeuta-munkája, ami tessék-lássék módon megjelent az első részben, de azóta szőrén-szálán eltűnt jelenetszinten, motívumnak így viszont kevés.

Ha belegondolok, hogy a Big Little Lies annak idején csak 7 résszel operált, de mélységesen megismertünk 5 anyukafigurát és a családjukat, miközben a krimi-aspektus is szépen hömpölygött… Itt olyan, mintha olyasvalaki írná az aktuális részt, aki nem látta az előzőeket, és a történetet is csak hallomásból ismeri.

zetevar - 2020. 11. 30. 09:12

@Diapolo
@Shannen

SPOILER lehet
Nos, nektek lett igazatok. Ez az utolsó rész mindennek a legalja volt.
Még az elején felcsillant vmi remény, mert én bizony elhittem, amikor azt mondta, hogy vizsgálják meg a kalapácsot, hátha a férj nyomai rajta vannak és azon is eltűnődtem, nem-e mégis a fiú ördögien pszichopata, de végül is csak én szerettem volna jóval többet belelátni, mint ami valójában volt.

Azon is fennakadtam, amikor anyuka a gyerektől érdeklődte meg, hogy mi legyen apukával? Most tényleg? Ha Henry Apát akarta volna, akkor futni hagyja és helyette esetlegesen a megcsalt férjet keveri gyanúba?

Az sem volt számomra túl hiteles,hogy egy valóban okos, a közvéleményt profin befolyásolni tudó tettes annyira képes, hogy a kalapácsot a saját kemencéjének az udvarán lévő kemencébe dugja?!

Na és azok az utolsó jelenetek… nem lett tőlük jobb a végkifejlet.

Az elején pedig többet mutatott: az a 2. rész nagyon jó volt, amikor Grace nem tudta, hogy mi van Jonathannal, csak a csontvázak potyogtak a szekrényéből. Azt hittem, sooookkal jobb lesz…

Ami Nicole arcát illeti: eleinte egyáltalán nem zavart, de így az utolsó részben nekem is jött az érzés, hogy már nem tud vele bármit kefejezni. Lassan mindenképp el kell gondolkodnia a botox elhagyásán.

Divide - 2020. 11. 30. 10:24

01×06 SPOILERes

Hát, ez tényleg elég lufi volt, sajnos.
Ilyen alacsony epizódszámnál nekem ne dobáljanak kövér red herringeket se alvajárós főcímmel, se szőke barátnővel, se bűnbánó nagypapával, mert nem leszek hálás érte. Biernek valahogy nem jó az arányérzéke a minisorozatokban, A The Night Managernél is életszerűtlennek éreztem a motivációk alapozását, itt meg mintha túl sokat markoltak volna, hogy aztán minden kiperegjen az ujjaik közül. Plusz túl sok történést zsúfoltak az utolsó részbe, amin nem azt értem, hogy gyors volt a tempó, hanem hogy a karakterek cselekedeteit és színeváltozását illetően fejnehéz (vagy inkább farnehéz) volt a sorozat.
A hidas jelenet viszont nekem tetszett, fenomenális volt, ahogy a csávó visszamászott, mert meg volt győződve róla, hogy a kétségbeesett Grace rá is igény tart. :) Egy nárcisz tényleg ilyen.

zetevar - 2020. 11. 30. 12:21

@Divide

Nem is a színészi játékkal volt a gond. Grant nagyszerű volt akkor is, amikor Grace jelentkezett tanúskodni és a végén is. De azok az összecsapott képsorok – vagy nem is tudom, minek nevezzem… mintha fel lett volna gyorsítva az egész.

Szekrényláb - 2020. 11. 30. 16:17

Nem volt ez olyan rossz, de az első rész alapján sokkal többet vártam. Azért, ha visszaolvassuk a kommenteket, az utolso részig ment a találgatás, semmiben sem lehettünk biztosak. Ami megutotte a fülem, az Haley kijelentése volt Jonathan felé, miszerint Grace végig a kezükben volt, de miért nem tudta eltuntetni jobban a kalapácsot? Eszerint az ugyvedno végig tudta hogy J a tettes? Ez annyira undorító, gyilkost védeni.

Az autós jelenet volt a legjobb és a hidas. Azért Jonathan milyen szépen elmondta a tárgyaláson azt, amiért lazán szetverte Elena fejét. Szóval hogy Miguelt gyermekeként szerette. Elenanal meg ezen poccent be, higy a nő már csaladkent vizionalta őket. Pfej.

kulup - 2020. 11. 30. 18:09

Azoknak lett igaza akik szerint lufi az egész. Nagyon gyenge volt a befejezés, sokkal többet vártam. Hét csalódása.

Betti - 2020. 11. 30. 18:59

Lehet én leszek a kisebbség, de nekem tetszett a vége. Egyrészt tényleg hétről hétre találgattunk, tehát nem lehetett kiszámítani pontosan hogy fog végződni, másrészt pedig ez a sorozat nem a hatalmas rejtélyről szól, hanem arról, amit Grace felismerése jelképez.

Lehetsz te klinikai szakpszichológus harvardi diplomával, egy szocipata akkor is meg tud vezetni. Felépítesz magadnak egy szép világot, mert hinni akarsz, és ezt évekig lehet játszani (a főcím is egyértelműen erről szólt, ahogy a kislány buborékot kerget, ami a végén kidurran).

Grant alakítása különösen tetszett – tényleg elhitette a nézőkkel, hogy nem ő tette, az utolsó epizód második felében pedig úgy megváltozott az arca, mintha tényleg egy másik ember lenne. Nem mondom, hogy tökéletes sorozat volt, mert Grace-t és a tagadását – főleg annak a miértjét ennyi éven át – be lehetett volna mélyebben mutatni, de nekem összességében tetszett ez a 6 rész, mindig vártam a következőt.

Shannen - 2020. 11. 30. 20:46

Na hát akkor meg is van az év legnagyobb csalódása és legrosszabb sorozata (azok közül,amiket végignéztem) számomra.

Nem olvastam a könyvet, szóval lehet, hogy az alapanyag is hasonlóan gyenge, de az tuti, hogy ezt a sztorit egy 2 órás filmben bőven elég lett volna elmesélni, sőt lehet 90 perc is elég lett volna rá. Mert amúgy a sztori íve érdekes, sőt a végkifejlett is kifejezetten tetszett (mármint, hogy ki a gyilkos). De amúgy meg próbálok visszagondolni, hogy az első és az utolsó rész közé eső 4 órában mi történt, de fogalmam sincs. Semmi lényeges. Ezért mondtam már korábban is, hogy egy nagy lufi az egész, így duplán találó a főcímes buborékpöccintgetés. Egy elnyújtott szappan volt az egész, a mély pont valahol ott volt, amikor még Donald Sutherland is hirtelen krokodilkönnyeket hullajtott egy ponton.

És bár az elején tökre elismertem, hogy milyen jók a színészek, idővel azt éreztem, hogy egy csomószor mégse. És hirtelen nem értettem, hogy miért nem jön át Kidman meg Grant játéka, de aztán leesett, hogy szimplán rossz a színészvezetés, ami abszolút a rendező hibája. És amikor maguktól hoztak egy-egy jelenetet az működött, amikor viszont érezhetően túl voltak instruálva az nagyon kilógott a látottakból.

A fényképezésnek voltak nagyon izgalmas beállításai, például az utolsó részből a kedvencem, amikor Henry ült az ablakban és Grace odament és őket az ablakon visszatükröződő Central Parkon keresztül láttuk. Ugyanakkor egy csomószor, amikor mozgásban voltak az emberek, akkor full telenovellás gagyinak érződött. Nem értek hozzá, hogy ez miért így volt, de nagyon nagyon zavart végig.

Három pozitív dolgot tudok elmondani a sorozatról: a főcím remek volt (Kidman-nek továbbra is nagyon szép a hangja), Kidman haja is továbbra is nagyon szép és a finálé utolsó 10 perce, ahogy Grant átvált full pszichopatába. Ennyi.

Youwe - 2020. 11. 30. 21:02

Segítsetek, lehet, hogy csak én aludtam át azt a részt ahol elmagyarázzák, hogy Elena miért volt rákattanva Grace-re? Csók a liftben, festmény..?

totoro - 2020. 11. 30. 21:07

Nálam is kipukkant, szidom magam, hogy megvezetett és nem kaszáltam.

abba - 2020. 11. 30. 22:10

SPOILER lehet
Na, hát, mint sejthető volt, teljesen értelmetlen finálé volt ez, kedzve az irreális tárgyalással – kisfiút csak úgy kiállítani a tanúk padjára, mindenfajta felügyelet vagy procedúra nélkül? Az ügyész egyszer sem tiltakozik, amikor az ügyvédnő totál eltér a tárgytól és cseveg a tanúval?
Kidman motivációja és teljes karakterábrázolása hiányzott ebből a sorozatból, nem csoda, hogy nem nagyon tudta, mikor mit játszon. A fiukkal ugyanez volt a helyzet – tehát alapból tudta, hogy Jonathan a gyilkos, de elrejtette sőt megsemmisítette a bizonyítékot, majd arról nyávogott, hogy ők mikor lesznek egy család, majd az apja ellen vallott, majd pedig mégis sikerült *valahogy* elcsalnia az apjának? Hugh Grant már előre eltervezte, hogy konferenciára megy, pedig hirtelen felindulásból ölte meg a nőt? Teljesen követhetetlen döntések sorozata.

Nem mondom, Hugh Grant jól játszott az autós jelenetben, de az egész történet jelenetről jelenetre csapnivaló, érdektelen és sablonos drámai szöveggel, semmilyen befejezéssel. Azt várja el, hogy semmit se kérdőjelezz meg, mert ha egyetlen szálat meghúzol, felfoszlik az egész.

bara - 2020. 11. 30. 23:08

Kidman groteszk volt.
A történet nekem tetszett, de félresikerült produkció volt. Grant és Sutherland olyan potenciált hoztak bele, amit nagyon sajnálom, hogy nem használtak jól.

blin - 2020. 11. 30. 23:19

Szerintem érdekes volt, bár lehet, hogy 6 helyett 4 részben is elfért volna, plusz Grace részét, hogy miért is volt megvezethető későbbre is lehetett volna tenni (amikor ugye a papával beszélgetett, hogy nem is volt ám annyira rózsaszín az a gyermekkor) vagy jobban ki lehetett volna bontani. De a való életben is így van ez, hogy a ráeszmélés után még hitegeti magát az embert, hogy “még lehetünk egy család a papával, ha szeretnénk”, szóval ilyen szempontból viszont nagyon is élethű volt.

Ja, és azzal értek egyet, aki itt fentebb azt írta, hogy ez nem ám a csúnya-csúnya gyilkosságról szólt, hanem hogy még egy klinikai szakpszichológust is hogy meg lehet vezetni, amikor be van vonódva.

combo - 2020. 12. 01. 02:21

Spoiler:

Annak volt valami jelentősége, hogy amikor az 1. rész végén Grace megtalálta telefonon John hotelszobáját, akkor egy másik nővel volt? Onnantól nem kellett volna bízni benne…

Vagy én értettem félre valamit?

Timi - 2020. 12. 01. 05:48

Combo, nem ő volt, csak ugyanúgy hívták

Dawnie - 2020. 12. 01. 06:54

@Betti-hez hasonlóan érzek, nekem is tetszett a végkifejlet. Tartottam tőle, hogy valami belemagyarázós csavar lesz még a végén, de szerencsére nem lett.

dexike3 - 2020. 12. 01. 08:16

a záróepizódban már nem tudott meggyőzni Jonathan. nálam az 5. résznél lebukott. hiába játszotta jól Hugh Grant.
nem tudom, hogy SPOILER (szerintem nem).
de két dolog volt jó az utolsó részben. az egyikre számítottam, mégpedig Sylvia volt az első szeretője Jonathanna, legalábbis erre következettek.
a másik, hogy milyen jól felültették Jonathant és Haley-t is a tanúskodással. plusz milyen jól hozta a szerepet a szerepben Nicole Kidman. tényleg azt hittem, hogy az ügyész ilyen penge. amikor leesett Jonathannak az, hogy nem csak ő kaméleon, azért érdemes volt megnézni. nagyon másért nem.

winnie - 2020. 12. 01. 08:36

Azoknak lett igaza akik szerint lufi az egész. Nagyon gyenge volt a befejezés, sokkal többet vártam. Hét csalódása.

ez egy érdekes dolog. a tetszés/nemtetszés irreleváns (nekem nem annyira jött be, sőt, de majd írok), viszont szerintem nem lufi, mert itt az a helyzet szokás szerint, hogy van, aki elvár valamit, és csapkodja az asztalt, hogy nem azt kapja, hanem azt, amit az író akar:) mármint arra célzok, hogy az undoing egy konkrét témára ráment, és azzal foglalkozott. nem csapott be senkit, egyenes volt, nem akart random csavarokat és wtf-okat bedobni, hanem kitartott amellett, amit vállalt. lehet, hogy másra gondoltál (meg nem a tettes kilétére), és akkor mea culpa, de nem attól lesz nem lufi, hogy hirtelen az utolsó pillanatban irányt vált, és minden korábbit kidob az ablakon.

(majd lehet, hogy kifejtem a kritikában, de amellett, hogy én is mást vártam (már eleve a főcím fura volt, és később is arra gondoltam, hogy nicole kidman karaktere lesz a középpontban, amikor pedig vallomást tett, bennem volt valami vád tanújás dolog, hogy úgy próbálja felmentetni a férjét, hogy úgy tesz, mintha nagyon ellene lenne, miközben az ügyész nagyokat mosolyog és leereszkedik hozzá, mintha ő lenne a zseni és nem a tanú, de ha belegondolok, akkor ez is szemenköpte volna a korábbiakat. ilyen felvezetéssel, nem nagyon lehetett mást tenni, minthogy kifejteni hugh grant karakterét és mocsokságát, meg ahogy manipulál, illetve az is “muszáj” volt, hogy nicole kidman karaktere győzzön, nem hunyászkodhatott meg, nem cselezhette volna ki az igazságszolgáltatást, hogy visszakapja a férjét. akkor nem lett volna sok értelme a sztorinak, illetve lett volna egy gyomros, de ma ilyen sztorit nem akarna egy A+ készítő vagy egy A+ színész elmesélni.)

Miss B - 2020. 12. 01. 11:19

@winnie: Lufi lett a sorozat, és nem hiszem, hogy amiatt gondoljuk ezt sokan, mert mást képzeltünk a sztoriról v más elvárásaink lettek volna a végéről. azért lett lufi, mert kurva jó színészekkel csináltak egy csapnivaló dramaturgiájú (mit csapnivaló, hát nincs is szépen felépített dramaturgia) történetet, ami semennyire nem koherens. kíváncsi voltam, és elbasztam 6 órát az életemből, és külön dühít, hogy míg a raisedbywolves-nál végig meg tudta őrizni az érdeklődésemet (hiába volt az is tele butaságokkal), de itt már a második résznél azt éreztem, hogy gyenge az egész, mégis maradtam. múltkor lemaradt a kommentem nagy része: agyfaszt kaptam kidman műanyag fejétől, az elszabott orrlukaitól, a furán csücsőrítéseitől, pedig imádom és rohadt jó színésznőnek tartom, de itt mindhárman (grant, kidman, sutherland) harmatgyenge produkciót mutattak. és a legélesebben az mutatja, mennyire következetlen minden karakter, a kidman-es kihallgatás végejátéka, ahol mondatonként mond ellent egymásnak, pont azért, mert nem volt rendesen végiggondolva, megírva egyik karakter sem.

winnie - 2020. 12. 01. 12:02

Miss B: de én csak azt kifogásolom, hogy a végétől lett volna lufi? érted. nekem az a fura, hogy az 1×06 döbbent rá valakit, és ebből vontam le a következtetést, hogy a lufilét akkor a záráson, az ügy kimenetelén múlott.

(amellett, hogy persze azért valamennyire azt is vitatnám, hogy összességében mennyire lufi, mármint, hogy a rossz/gyenge és a lufi szerintem nem ugyanaz, illetve a lufit nem a nézői elvárások fújják fel (az nem a sorozat bűne, ha valaki felfújja magának), hanem inkább az, ha valami olyasmit sugall a sorozat, amit idővel nem szállít. és itt _szerintem_ erről nem volt szó, nem volt nagy dér és dúrr, nem volt “bombasztikusság” előzetesen, amit a végén számon kérhetnénk az undoingon.)

winnie - 2020. 12. 01. 12:05

(félreértés ne essék, és lehet, hogy ugyanazt mondjuk egyébként: a korábbi lufikat nem vitatom, egyetértek, csak az lep meg, ha valaki azt sugallja, hogy “na, megnéztem az 1×06-ot, ez tényleg lufi”, amikor ez már eldőlt, függetlenül a finálétól. vagy valaki úgy érzi, hogy ha más a zárás, akkor lett volna arra esélye, hogy megváltoztatja, amit gondol?

nálam a zárásnak bár voltak jó pillanatai, de összességében egy centit nem vitte feljebb a véleményemet, inkább lejjebb.)

winnie - 2020. 12. 01. 12:06
takingsider - 2020. 12. 01. 13:09

SPOILER

spoiler
3
2
1

Ott már eléggé sejthető volt a vége, amikor HG a börtönben keménykedett. A kalapács a tárgyalóteremben biztossá tette, hogy a férj vagy az orvos. Az ötödik rész vége egyértelművé tette, hogy az orvos. Akinek az ábrázolása szerintem hiteles volt, HG viszont időnként, egyes jelenetekben nagyon rossz, teljesen hiteltelen volt, máskor meg remek. Amit mondtam is, nem az a lényeg, hogy ki volt, hanem hogy hogyan jutnak el oda és mivel magyarázzák. A magyarázat teljesen érthető volt, tartalmilag semmi bajom HG karakterével. Az epizódok végi cliffhangerek ugyan egy- és kétpálcikásak voltak a harmadik-ötödik részekben, de valljuk meg, valamit azért ki kellett találni (plusz nem ismerem a könyvet, ez azért fontos). A férj is tuti lett a végére, abszolút típus, akit megcsal a feleségük, azon sem csodálkoznék, ha az író is a pszichológiával vagy pszichiátriával foglalkozna, eléggé pontosak lettek a karakterek, amennyire ezt laikusként meg tudom ítélni. A lufi baromira mást jelent nálam (a blöffhöz közelítő fogalom, lásd pl. a TENET c. filmet, ami mindkettő), ez nem volt lufi, viszont egy csomó helyen gondom volt a forgatókönyvvel. (Csak egyet mondok példának, az egyik legfrissbbet: a talán utolsó tárgyalási napon eltűnik a gyerek, mert megy reggelizni az apjával – wtf??) Ami (mármint a forgatókönyv faszságai, még ha mondjuk néhány nagyobb volt is csak) iszonyúra necces egy valószínűleg jó alapanyag, 67 részes minisorozat, iszonyú erős színészgárda és valószínűleg az isten pénze IS mellett. Két nagy pozitívum (nem, nem a JL-hasonmás olasz színésznő meztelen jelenetei): az orvosgyerek kissrácot alakító srác, mint ígéret, és D.S. jelenete az iskolaigazgatóval, mégha az tőle, akit még soha semmiben nem láttam rossznak, mondjuk így, elvárt is. Písz.

takingsider - 2020. 12. 01. 13:11

67 az új 6 nálam, ezek szerint

Miss B - 2020. 12. 01. 13:13

Winnie: Sztem ez csak annyi, h vártuk, legalábbis én biztosan, hogy talán majd az utolsó rész helyrerakja és amit eddig lufinak gondoltunk/tam, az utólag érthető lesz. lehet, feleslegesen optimistáskodtam :D

Divide - 2020. 12. 01. 19:48

Miss B: csatlakozom.
Feldobtak egy csomó puzzledarabkát, aztán a végén kiderült, hogy 80%-uk tulajdonképpen felesleges volt, anélkül is bőven összeállt volna a kép.

_Peter - 2020. 12. 01. 20:21

Bedobáltak mindenfélét random, aztán ez?

Ha Jonathan a harvardi pszichológust megvezette fél életük során, ha a közvéleményt profin manipulálja, apósnál eléri fizesse ki az óvadékot, képes számítóan a férjre terelni a gyanút, aztán még a fiára is, akkor ilyen hidegvérű számító gazember hogyan is csúszik el olyan amatőr banánhéjon, hogy a családi nyaralóba viszi a gyilkos fegyvert, ahelyett rögtön megszabadul tőle? Hiszen kalapács nélkül, ahogy az ügyvédnő is mondta simán kimosdatják gyanúba hozva a férjet. Nem tetszett így a történet.

A szuperdrága szuperprofi ügyvédnő nem csekkolta le Jonathan múltjából a csontvázas szekrényt, aztán hisztizik a bíró előtt, mert nem látta Grace anyaként Henry érdekében fog cselekedni?
Bedobták az Elena-Grace vonalat a semmire, bedobták Henry-nél a kalapács cliffhangert. A képzőművész áldozathoz kaptunk festmények előtt üldögélő gazdag művész öreget, hogy azt gondoljuk valahogy benne van. Sister Mary Eunice is csak kellék volt. Szándékos trükk ismert színészek, hogy azt gondoljuk komplikáltabb lesz?

Grace csavarja jó volt, hogy tanúnak kérte magát, viszont mégis kevésbé volt jelentősége a foglalkozásának, mert az eskü alatt idézett mama lesújtó szavai döntöttek a tárgyalóteremben.

Érdekes kezdés után nagyon gyenge lett ez a sorozat. Little Big Lies első évad jobban volt felépítve több karakterrel.

Nikolka - 2020. 12. 01. 23:13

Sok patkányt láttunk már a tvben. De az, hogy simán rákente volna a 12 éves gyerekre a gyilkosságot.. Nagyon durva volt.
Az is milyen durva, hogy ott szexelnek miközben a közös babájukkal a nő férje “bajlódik”?!

Nekem a végével végül nem volt bajom. Örülök, hogy ő lett a gyilkos. De úgy maga az egész sorozat egyáltalán nem tetszett.
Írta valaki, hogy mert nem az volt a lényeg, hogy ki a gyilkos. Hanem a feleség amit átél, hogy jut el a vallomásig. De ezt sem láttuk. Nem volt kibontva egyáltalán. Mint az a sok sok minden amit feldobtak, de végül semmi nem lett belőle.

zetevar - 2020. 12. 02. 12:51

@_Peter

Ott a pont, én is ezt éreztem.

Lufi, nem lufi? Hát nekem azért lufi, mert végig gondolkodtam, hogy vajon ki lehet (a végén már egész vad tippek voltak itt is) és ilyen indítékkal, aztán a végére megkaptuk a legegyszerűbb megoldást.
Jól felfújták az érdeklődésemet, ami aztán a végére úgy pukkant szét, hogy még legyinteni sem volt kedvem.

Lenny - 2020. 12. 02. 19:31

Mondjuk Kidman ezzel a szétműtött fejjel nehezen is játszana bármit jól, azon kívül kimaxolta az ütnivalóság fogalmát ezzel a non-stop nyitott szájjal. A fodrásznak meg a szemét nyomnám ki, hogy mindig olyan volt a haja, hogy két oldalról szinte eltakarta az arcát, még rondább műtött csontváz jelleget adva neki.
Pozitívumok: Elena :P meg a fordulat a végén.

Gordon - 2020. 12. 02. 20:46

Kaki. Azt hittem ennyi híres színésszel jobb lesz.
_Peter sorozattárssal teljesen egyetértek. Értelmetlenül elkezdett és be nem fejezett szálak (Elena-Grace viszonya, Grace apja, a férj, Grace ügyvéd barátnője, Jonathan előélete, stb….)

Színészileg egyedül Donald Sutherland aki megütötte nálam a mércét, de ő nekem mindenben jó.
Hugh Grant nem tud sírni “színész” létére, Miss Kidman faarca már a BLL-ben sem tetszett…

Szóval ha több rész (mondjuk 10) lehetett volna részletesebb a karakterábrázolás, megismerhettük volna jobban Elenát, a férjét, vagy pl. Grace apjának előéletét (hogyan tett szert hatalomra és pénzre).

Tipikus magyar népmesés. “Hoztam is ajándékot meg nem is…”

Miss B - 2020. 12. 04. 09:28

Btw nekem Elena kurvára tetszett, ha őt kicsit többet mutatják, jobban belerakják a sztoriba, az izgi lett volna, sztem tök jól hozta ezt a dögös+erős, ámde a felszín alatt kétségekkel teli, bizonytalan nőt.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz