login |

Pilot: Loki

2021. 06. 09. 21:20 - Írta: human

107 hozzászólás | kategória: kritika, pilot-mustra,

Akkor vágjunk bele? Ennek a sorozatnak kellett volna a Disney+ kezdőcímei között lenni, természetesen a The Mandalorian mellett. Tökéletesen felveszi a fonalat az Endgame utánról, és… ebbe eddig bele sem gondoltam, de tényleg, a WandaVision is egy gyászt dolgozott fel, mint a Spider-Man: Far From Home, szóval a Loki mellékszál létére is érdekesebb első MCU-sorozat lett volna, főleg a már említett Végjátékhoz közelebbi premierrel.

Nyilván a fentieket az is mondatja velem, hogy ez a pilot nagyjából agyonverte a WandaVision és a The Falcon and the Winter Soldier kezdőrészeit.

A történetet nehéz összefoglalni, főleg spoilerek nélkül. A lényeg, hogy amikor az Avengers csapat machinált az idővel, akkor ugye láthattuk, hogy 2012-ben Loki megszerzi a Tesseractot, és dobbant is vele valahova. Na, innen indul a sorozat, láthatjuk, hova ment a megtévesztés istene, és milyen gyorsan elkapta Van Damme… vagyis az időzsaruk szervezete, pár Minuteman villámgyorsan bilincsbe verte.

Tényleg nem tudom, meddig mehetnék bele jobban, sok minden szóba kerül a pilot folyamán, nem is fedném fel az időzsaru szervezet alapjait, a lényeg a már trailerekben is mutatott dolog: ezt a Lokit be fogják szervezni ügynöknek, aminek nem sokan örülnek még a “cégen” belül sem. És pop filozófiásan még azon is merenghetünk a rész végén, hogy vajon mennyire irányítjuk mi sorsunkat. Na de inkább visszatérek a konkrétumokhoz.

Ez volt a legsorozatosabb MCU-sorozat eddig. Oké, a WandaVision sem a látvánnyal indított, és itt is lehet kapunk majd akciót, ellenben a Loki tényleg csak 3-4 szobában, alig pár díszletben játszódott. Nagyon nem érződött filmesnek, nem azt a blockbuster funt akarta elkapni amint Falconék pár hónapja, de nem is azt a nyomasztást, amit Wanda érzett a gyásza közben fekete-fehérben.

Mindezek ellenére mégis végig lekötött simán. Konkrétan az is érdekel, hogy a 2012-es, Avengers-végi nem annyira jó Lokit miképp rángatják át a mozifilmes fejlődésén villámgyorsan, és basszus, sikerült nekik. Oké, nem pont ugyanoda értek vele tippjeim szerint, ahogy azt a képernyőt nézte a “halas” jelenet után az érdekes volt, de mégis, látszólag fejlődött a karakter egy kicsit, beleidomult ebbe a történetbe.

Kerülgetem itt: alig pár helyszín, és mégis iszonyat érdekes és szórakoztató volt az egész. Konkrétan Tom Hiddleston továbbra is remek a szerepben, az érzelmes pillanatokban is. Ami viszont nagyon feldobta az egészet az az egyik időzsarut alakító Owen Wilson. Semmi wow, de azért a vicces félmondatai és hangsúlyozása olyan, amikor rengetegszer elvigyorodtam a rész közben.

Bár súlyosnak tűnik a téma, de valahogy pont jól egyensúlyozik a túlkomolyság és a túllazaság között. Ha fogalmazhatok így. Persze nagyon alapozás az egész pilot, sok mindent meg kellett magyarázniuk, mire beindíthatják a tényleges cselekményt, de amit addig mutattak, az remek volt. A többiről meg majd akkor majd valamikor, legkésőbb a végén.

Azt hiszem, többször mondtam már, hogy ezt az MCU-sorozatot várom a legjobban, innen lehetett volna jól pofára esni, erre szinte mindent beváltott mindenféle látványos akció vagy hasonló nélkül. 8/10 könnyedén. Sajnos a WandaVision kezdése óta haragszik ránk a Disney, így a kinti kritikusokkal ellentétben mi nem kaptuk meg a 2. részt a Lokiból, így nem tudom az építkezés hova vezet majd a folytatásra. Elvileg marad a fun, bár csak félmondatokat láttam róla, nem akarom elrontani a szórakozásom, hiszen van mit várni hetiben.

107 hozzászólás Ne habozz!

Llew - 2021. 06. 09. 21:40

Simán lepipálta a másik kettőt, de hát már eleve érdekesebbnek is ígérkezett.
Owen Wilson tök jó volt a szerepben, és együtt Hiddlestonnal is, aki továbbra is remekel Lokiként.
Kicsit talán gyors volt a fejlődése, de remélem még visszatérnek rá.

SPOILER

Az első múltbeli helyszínen a kések említésére felmerült bennem a lehetőség, de a “cliff” egy picit mégis meglepett. Ez alapján akkor vajon kit láttunk az előzetesekben?

zolij - 2021. 06. 09. 21:56

Szóval eddig a TVA ténykedése miatt nem volt multiverzum az MCU-ban, de valami történni fog a Lokiban, ami miatt a Doctor Strange 2-ben (és valszeg előtte a Spidermanben) már lesz.

mic88 - 2021. 06. 09. 22:14

mar ez az egy resz tobbet ert, mint az egesz Falcon sorozat :]

Shyllard - 2021. 06. 09. 22:29

Nagyon Legion-os utóérzetű volt az egész, ami baromi jó. Kezdés szintjén tényleg a 3 MCU sori közül a legjobb, de a WandaVision generic lezárása és a Falcon and the Winter Soldier mélyrepülése és iszonyat kínos lezárása miatt már nem merek nagyon reménykedni… De egy kicsit mégis. Berendeléskor ezt éreztem legerőltettebbnek a 3 közül, aztán ez az első rész képes volt tálalni olyan természetességgel a sztorit, hogy talán mégis működni fog? Kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle, és hiába tv-s tálalás, a történetnek akkora súlya van már most az első részben, hogy végig odaszögezett. Kíváncsi vagyok, hogy Tom Hiddleston-t vissza fogják-e pörgetni a filmekbe, egy esetleges Owen Wilson párosítással.

Mate4182 - 2021. 06. 09. 22:36

Valoban ez a pilot volt eddig a legerosebb.
Owen Wilson maradhatna a filmekre is szerintem. kB olyan arcnak tartom ot mint Paul Ruddot (vicces, jol ismert arc aki 1 kis termeszetes humort is hozna az mcuba)
Kivancsi vagyok hova fog kifutni

Sajnos a WandaVision kezdése óta haragszik ránk a Disney, így a kinti kritikusokkal ellentétben mi nem kaptuk meg a 2. részt a Lokiból

Ez most mennyire komoly?

Malachi - 2021. 06. 09. 22:38

Kellemes meglepetés, kicsit sem vártam, erre teljesen jó volt és élveztem végig. Jöhet a többi.

Python - 2021. 06. 09. 22:41

Ezt vártam a legjobban és be is jöttek a számításaim, nálam 9/10. ;) Úgy nézem kijelenthetjük, hogy bizony fogunk itt elég hamar Lady Lokival is találkozni, hisz már talán láthattuk is. És még Mephisto is be lett lengetve egy templom ablakon keresztül.

SSY986 - 2021. 06. 09. 23:25

Na végre valami minöségi a felejthetö Wandavision és az iszonyatosan hulladék Falcon mellé. Engem kilóra megvett ez a sorozat mondjuk nem kellett sokat letteniük az asztalra az elözö két katasztrófa után csak jó színészi játékot és egy valamire való forgatókönyvet. Simán 8/10 eddig.

copass - 2021. 06. 09. 23:34

nézni fogom tutira, wanda wison kínlódás volt.
talkie-talkie!:D

Noctix - 2021. 06. 09. 23:42

Jól indult de a teremben lévő beszélgetésnél nagyon gyorsan unalomba fulladt. Látszik hogy kellett egy catch-up azoknak akik lemaradtak/elfelejtették mi is történt Loki-val eddig. Talán majd a következő…

bvr - 2021. 06. 10. 02:00

Na ez jó volt! Jöhet a következő rész :)

human - 2021. 06. 10. 02:43

“Ez most mennyire komoly?Ez most mennyire komoly?”

természetesen 100%-ig nem.

Ambriel - 2021. 06. 10. 05:46

Rettenetesen untam és szörnyű volt látni, hogy Loki mennyire elpuhult. Most komolyan, menekülés helyett leül mozizni, aztán bőgni? Ne már!
A TVA-ről azonnal a Legends of Tomorrow time bureau-ja jutott eszembe, és végig maradt is a koppintás érzet.

Ashe - 2021. 06. 10. 07:03

KICSITSPOILER

Hiddleston — a számára megszabott nagyon vastag kereteken belül — nagyon jó;
a hangulat elég jó;
a TVA kicsit gagyi, de jót is ki lehet(ett volna) hozni belőle;
Owen Wilson kedvelhető, de azt az oldalát kell hoznia, amelytől minden pillanatban vártam kicsit, hogy Jackie Chan átbukfencezik a díszleten;

és igen, a végén az “és akkor most 5 perc alatt a kéthónapos karakterfejlődés, nincs időnk, tudod, mit, meg tudod csinálni 2 perc alatt is, egy-kettő-csapó” elég idegesítő, bár még talán belefér (értsd: egyszer kellett végigszenvedni, lehet, el tudom felejteni).

Viszont ami — számomra, mindenkinek más a forráspont vagy mi — a legidegesítőbb és újra-meg-újra az arcunkba lesz nyomva: adott egy, az időfolyamot és bla-bla-blát irányító, lényegében mindent látó és majdnem omnipotens szervezet lényegében korlátlan forrásokkal, erre a ‘katonai erő’ 3-4 fős nagyon ügyetlen, marhaösztökével “felfegyverzett”, (hogyan is kell mondani) testsúlykihívásokkal küzdő osztagokból áll, amelyeket egy félszemű óvodás legyőzne, ha számít rájuk, de a legtöbb akkor is, ha meglepik?! Komolyan? “Hú, nézzük meg, ki van ott, sétáljunk át ezen az olajtavacskán!”

(Ez meg csak nem-túl-PC-saját-ízlés, de a nagyoncuki bírólányt igazán “felcserélhették” volna a mellőzném-a-leírást osztagparancsnokkal, mindenkinek jobb lett volna.)

Divide - 2021. 06. 10. 07:29

Mikor Loki könnyek között bevallotta, hogy ő nem élvezi, ha bántja az embereket, dehát muszáj, ott majdnem én is felsírtam, kicsit sem volt karakteridegen, á. :D
Remélem, kiderül majd, hogy az színjáték volt, mert ha hőst csinálnak belőle, azzal végleg ki fogják herélni. Nézhető volt, ahhoz képest pláne, hogy nagyon nem én vagyok a célközönség, bár egyértelmű, hogy ez egy felzárkóztató epizód volt, a sztori majd a másodiktól indul (illetve ki tudja, amennyi kavarás van az idővel). Párszor még nevettem is, ami nálam nagy szó (bár őszintén szólva a sivatagos jelenet CGI-színvonala volt az első alkalom.) :)

SSY986 - 2021. 06. 10. 07:34

Ashe: és a TVA még egy elég rasszista szervezet is. Még egy vágókép erejéig sem láthattunk senkit aki a soraikba tartozott és nem emberi lény.😔😂😂
Amúgy a hiányosságaik ellenére már eddig is kompetensebbnek látszanak mint a Wandavisionos Sword meg a Falconos szervezetek amik nyomoztak Karli után.😂
Amúgy én Owen Wilsonnál mindíg azt vártam, hogy mikor mondja azt, hogy “Wow”

Ashe - 2021. 06. 10. 08:01

Divide,

számomra ez a képregényuniverzum a “megnézem és szórakozom, de annyit nem ér, hogy igazán beleássam, -éljem magam” világa, szóval lehet, hogy hülyeséget írok:

Loki sosem volt — szellős emlékeim alapján — pszichopata karakter, “csak” szociopata, tehát ÜGYES írókkal és rendezővel akár hősszerűséget is lehetne faragni belőle, azt a típust, amely életét kockáztatja, hogy megmentsen egy gyerekekkel teli buszt, majd lecsapja az egyik kölyköt a fagylaltjáért. :) Valakit, aki időnként hőst játszik, mert tetszik neki ideig-óráig a szerep.

De tartok tőle, hogy nem ez lesz az irány, nem az árnyalt karakterjellemekről ismert a franchise.

Ashe - 2021. 06. 10. 08:03

SSY986,

én a spórolásra fognám, de igen, legalább a háttérben átvonulhatott volna valami ET. :)

BaliBen - 2021. 06. 10. 09:40

Akik azt mondják, hogy karakteridegen, hogy bőgött meg nem menekült és elpuhult. Nagyon nem értek egyet veletek. Thor 2-ben miután megtudta,hogy meghalt Frigga, teljesen összetört a cellájában.És most látta is a halott anyját és mondták neki,hogy ennek kell lennie újra és újra.Plusz ha több mint ezer éven át próbálsz elérni valamit aztán rájössz, hogy hiába,mert előre meg van írva a sorsod és bármit teszel nem számít és azt a dolgot amire legjobban vágytál papírnehezéknek használják eléggé megrázó lehet…

Llew - 2021. 06. 10. 09:58

BaliBen
plusz a Thor 2-ben emlékeim szerint nem tudta pontosan mi történt Friggával, itt viszont Mobius egyértelműen kimondja, hogy ő miatta halt meg

JKJ - 2021. 06. 10. 10:02

Loki elvesztette az anyját. Nyilván aki még nem tapasztalta az nem érti, de sokan itt nem is akarják érteni. Gondolom fiatalok még és nem látják, hogy mennyire fontos mindenkinek a család és a szeretet. Még hogy karakteridegen… Jézusom.

Python - 2021. 06. 10. 11:07

Ezt most megosztom:

LOKI EPISODE 1 BREAKDOWN! Easter Eggs & Details You Missed!
https://www.youtube.com/watch?v=UVvZwSm-ne0

Divide - 2021. 06. 10. 11:23

Nem az a karakteridegen, hogy anyja halálán bőg, hanem, hogy random fickónak vekeng róla sírva, hogy ő igazából nem is akart bántani senkit. Szövegértés, Jézusom.

Malachi - 2021. 06. 10. 15:33

szerintem a percemberkék azért bénáztak a végén, mert új idővonal amit nem ismernek. mert új. kb. ennyi.

Nézőke - 2021. 06. 11. 15:48

…csak úgy lehetett LOKI sorozat, hogy az idővel variálnak,de valóban kevés “idő” áll rendelkezésre a karakterfejlődésre, elvégre ez még az a Loki volt, aki Coulsont megölte pár órával korábban.

Ami tetszett, hogy elég sok kapcsolódás és anyag került elő a korábbi filmekből és sorozatokból, a Wandában is csak bevágtak egy vágóképet, aztán kész. Itt komplett volt minden, Thanosért külön pacsi.

Ami nem tetszett, hogy tényleg van milliárd életforma,és sehol egy másik félisten vagy bárki,aki itt dolgozna? De van klisés börtönőr nő.
..és ha már Coulson… nem kellett volna kinyögni, hogy nem is halt meg? Még mindig nem lépték meg, tehát csak a mozinézőkre számítanak ennél a sorinál is.

Amúgy ember legyen a talápán,aki az AOTS, Marvel filmek és most a Loki időutazásait kibogozza majd.

A lényeg tehát, hogy itt egy olyan jellemfejlődött Lokit láthattunk,aki mintha nem az első Avengersből, hanem úgy kb Thanos fojtogatását megúszva került volna ide, és ez még a filmnézés előtti belépői és szökése kapcsán írom.

Florabell - 2021. 06. 11. 18:51

Tènyleg nagy szintugrás az MCU rèszèről ez a sorozat. Tök jól elszórakoztam rajta. Tom Hiddleston csakúgy sziporkázik a szerepben. A Wandavisionnek nem sok köze volt a filmekhez, a Falcon meg cèl nèlküli akciózásba torkollott. Itt vègre valódi tètek vannak, ès èrdekes kapcsolódási pontok, valamint nem utolsósorban jó poènok.

fyktyvf - 2021. 06. 11. 20:43

!!!!SPOILER!!!!

1. Na most adott egy szervezet, akik teljes belelátással rendelkeznek az idővonalon minden lény életvonalába. Azt is pontosan tudták amikor a főhős-Loki variáns létrejött, fél perccel utána már ott voltak a sivatagban. Az mondjuk kérdés, hogy ha az Avengers time heist betervezett volt, akkor tudniuk kellett volna arról, hogy ez egy variáns születésével fog járni (hiszen látszólag a részletei is ismertek voltak).
2. Owen Wilson már tudja/tudta hogy a variáns ami az ügynökeiket öli az is Loki.

Ebből nem következik az, hogy ha Lokiból nem volt korábban variáns, és láthatólag képben vannak a teljes tevékenységével az idővonalon belül, akkor most hozták létre azt amelyik később ellenük fog fordulni?
Ha nem, akkor egyértelműen valami hasonló hatás hozta létre a “másik” Loki variánst, mint az Avengers, csak ezt nem tudják belőni, hogy micsoda…?

Vagy ne keressem a logikát egy Marvel filmben/sorozatban? Abba belebuktak már párszor. Igaz időutazós sztoriba annyira nem is bonyolult belekavarodni.

Yooha - 2021. 06. 11. 21:15

Ez a Mobius név olyan, mint valami főgonosz. Meg, mint önmagába visszaforduló, megcsavarodott szalag is találó. Utál is rá hogy a látszólagos és a valódi kora eltérő.
A halas ember is fura hogy nem látott még halat, mert mindig az asztal mögött ül.

Nekomata - 2021. 06. 12. 13:36

A három sorozat közül ennek tetszett legjobban az első része és mindezt úgy írom, Lokit csupán a Thor: Ragnarök óta kedvelem.
Nekem a White Collar jutott eszembe, valószínű azért, mert pár hete daráltam, így még viszonylag friss az élmény. Persze az szimpla nyomozós-átverős, itt meg időutazással és multiverzummal dobálóznak, mégis Loki és Mobius eddigi interakciója nagyon emlékeztetett a Neal-Peter párosra. :D

emese - 2021. 06. 12. 22:54

Kb mindent elmondtatok előttem. Igen, meglepően jó. A WandaVisiont részen élveztem, Falcont elkaszáltam, de ez a pilot alapján nagyon ígéretes.

emese - 2021. 06. 12. 22:54

Ui.: plusz pacsi a szebb napokat látott Doctor Who utalásért.

FG - 2021. 06. 13. 20:31

Nagyon erősen Galaxis útikalauz stopposoknak feelingem volt, + ez a szál elég erősen az Umbrella Academy-re emlékeztetett, de mivel mindkettő felsorakoztatott sztoriszál bejött, így egy Loki-val kiegészült verziója is szórakoztatott, eddig nekem veri a Wanda-t és a Falcont.

Enzo - 2021. 06. 13. 21:08

1×01 (pótlás szombatról)

Jó kis kezdés volt, szinte elrepült az 50 perc (pontosabban inkább 45, hiszen a WandaVision-höz hasonlóan itt is hosszú és egy darabig színes, kidolgozott stáblista van). Tetszett, hogy rögtön az Endgame-es jelenetet folytatták (sőt, megmutatva az előzményeket is), aztán kaptunk némi töriórát a Time-Keeperekről és a “Sacred Timeline”-ról, meg hogy mi is ez a TVA. Mondjuk ez a “csak akkor avatkozunk be, ha eltér valaki a tervtől” hozzáállás remek kifogás arra, hogy miért nem láttuk a TVA-t eddig beavatkozni az MCU-ban történtekbe, hiszen mindenre rá lehet fogni, hogy annak úgy kellett történnie.
Owen Wilson Mobius ügynöke eddig szórakoztató karakter, jót mosolyogtam, mikor betette a “Loki’s Greatest Hits” kisfilmet, és ez kellett is, hogy a 2012-es Lokinak megkapjuk azt a karakterfejlődését, ami a filmekben is lezajlott – közben esett le, hogy az eredeti timeline megmutatása neki mind új infó, például az anyja haláláról sem tudott…
De a legjobb ilyen szempontból az a jelenet volt, amikor felfedezte a Végtelen Köveket az asztalfiókban: ott esett le neki a TVA hatalma és annak fényében a saját, kicsinyesnek ható törekvései.

Darabkák:
– Azt hittem, az idővonal-visszaállítások során lesz valami Men In Black-szerű “nézzenek bele a piros fénybe” emléktörlés is :D
– Na jó, ez mekkora már, hogy Loki volt D.B.Cooper, hát ez kész :DD
– A csavar azért eléggé meglepett a végén: WTF, hogy akit üldöznek, az is az ő egyik Variánsa? :O

#hétidézete:
“-Give me the Tesseract, or I’ll gut you like a fish, Casey.
-What’s a fish?
-How do you not know what a fish is?
-I’ve lived my entire life behind a desk.
-Well, what difference does it make?
-I wanna know exactly what I’m being threatened with before I comply.
-Death, Casey. Violent, painful death.” :DD

Energiavampir - 2021. 06. 13. 22:40

Multiverzum, tehát akár Vasember is felbukkanhat..:)

CrashBoostZoom - 2021. 06. 14. 18:01

@Enzo

95%-ig biztos vagyok benne, hogy a leágazó idővonalakat egyszerűen törlik. Mindennel és mindenkivel együtt. És emiatt mondom már most, hogy az übergonosz Loki majd a TVA-ban akarja használni azt a törlőeszközt amit a rész végén megszerzett.

Bali - 2021. 06. 14. 19:35

Profin kivitelezett sorozat, nem is vártunk mást. Amit kitűzött, azt végrehajtja.
Az a bibi, hogy nem tetszik, amit kitűzött, több okból is.
Amiben pl. mást vártam, az a témaválasztás.
Egy sziporkázó karaktert beszorítanak szűk keretek közé, ezzel gyakorlatilag kiherelik.
Olyan, mintha Bödőcs telefonkönyvet olvasna egy órán keresztül. Biztos, hogy érdekesebben olvasná, mint én, de még mindig messze az élvezeti értéktől.

Önmagában nem is értékelhető a sorozat, csak mint a multiverzum setupja. Az igazán jó marvel filmek az univerzum bővítésen és multi ploton túl saját jogon is megálltak. Loki egyelőre ezt nem mondhatja el, bízom benne, hogy a következő részekben elengedik a gyeplőt.

A másik, ami szúrja a szemem és már részben szóvá lett téve, hogy a TVA, mint egy mindenen felüli multiverzum szervezet, úgy néz ki, mint a Mad Men in space. Csak emberek, 60as évek esztétika, ami oké, h letisztult, de baromira nem hihető. Egy ablakon láttuk Corruscantot, kb ennyi volt a hard scifi benne.

drLomek - 2021. 06. 15. 09:05

Nézőke,

“..és ha már Coulson… nem kellett volna kinyögni, hogy nem is halt meg? Még mindig nem lépték meg, tehát csak a mozinézőkre számítanak ennél a sorinál is.”

Nem kell mit kinyögni, az AOTS nem kánon már, szóval Coulson halott.

Nézőke - 2021. 06. 15. 14:39

drLomek:
és mikor vált a nem kánon részévé? Első rész végén Fury, legalább két részben Sif, utalás Sokoviára, Peggy Carterre, a Chituri-technológia használata, Stark-toronyház stb.
nem beszélve arról,hogy a helicarrier felbukkanását az Ultronban Coulsonnak is köszönhetjük.

Csak a mozinéző számára nem kánon.

Egyébként…amikor csettintés történt, akkor nem szólt közbe a TVA? Vagyis a megmaradt alkalmazottak és Isteneik fele? Meg úgy eleve a fő manipulatív időkövet hagyják,hogy mindenféle nyakláncként meg kesztyűdíszként hordja valaki?

CrashBoostZoom - 2021. 06. 15. 16:21

@Nézőke

Amikor Kevin Feige azt mondta. Ezen kívül magában az AOTS sorozatban is kiderült, hogy a sorozat is egy amolyan alternatív idősíkban játszódott és semmi köze sem volt a filmekben látott eseményekhez még ha volt pár közös esemény is bennük.

Nyilvánvaló, hogy mi történt a csettintéskor. A TVA-nál semmi sem történt. Téren és időn kívül léteznek a végtelen kövek ott hasztalanok, csak színes kavicsok.

Ayrons - 2021. 06. 16. 20:24

AOTS eltörölte a TVA már rég :p

Rob - 2021. 06. 17. 07:40

Ennyire nem mozgatott meg senkiben semmit a második rész?
Sajnos megértem, nem sok minden történt, de az legalább lassan.

Janka - 2021. 06. 17. 11:35

A dinamika Mobius meg Loki között nagyon jó. Az ebédes jelenet, na azon sírva röhögtem. Különben annak ellenére, hogy Loki a csínyek istene, nem olyan laza, ezt a filmekben sem értettem. Persze a multiverzum felforgatása eléggé nagy tett volt. Sokkal élvezhetőbb mint a Wandavision vagy a Cap & Wintersoldier.
Vajon mennyi variánsa lehet Lokinak? Meg ha évszázadokkal ezelőtt is kavarta a dolgokat akkor a TVA miért nem avatkozott be. Szerintem amúgy a TVA miatt lehetnek variánsai mert onnan minden idővonal monitorozható és ergó a jövőben keletkeznek majd Loki különböző variánsai.

JKJ - 2021. 06. 17. 11:49

Rob. Szerintem nem arról van szó, hogy mindekit hidegen hagyott, hanem, hogy ez gyakorlatilag egy nagy film 6 részre szedve. Korai még bármit is írni. Nekem egyelőre tetszik, de elronthatják gyorsan. Meglátjuk.

Adam9456 - 2021. 06. 17. 13:39

Nekem eddig bejön, Mobius és Löki jó páros, vannak egész vicces pillanatai és a sztori is érdekes a scared timeline-al.
Simán veri nálam az előző két idei Marvel szériát, főleg a Falcon-Winter Soldiert.

Adam9456 - 2021. 06. 17. 13:40

*Loki, sacred

Divide - 2021. 06. 17. 14:44

Hát ez jó unalmas volt.
Hogy a TVA irodáinak ezt a 70-es évekbeli szocreál esztétikáját ki tartotta jó ötletnek, azt nem tudom elképzelni, de 40 percig nézegetni kevéssé lenyűgöző élmény. Szerencsére néha váltottunk másik helyszínre, milyen kár, hogy az idő 80%-ában ott is töksötét volt.
De nézzük a jó oldalát, lehet, hogy a következő részben történik is valami! :D

nargli - 2021. 06. 17. 15:51

Rob: én most néztem meg a második részt. Engem megmozgatott: izgalmas és vicces, a színészek jók, már most várom a következő részt, hogy mi történik. És szerintem nagyon is sok minden történt, csak olyan, amit nehéz szavakba foglalni, pl.: Mobius és Loki beszélgetése a TVAről és a szabad akaratról nagyon jó volt, az ebédelős jeleneten, amikor Loki szemléltette az apokalipszist, az pedig nagyon fölnevettem. Mobius és Loki nagyon jó páros.:)

Endymion - 2021. 06. 17. 23:35

Nos, ahogy a második rész kezdődik. Nem tudom, vannak-e itt még rajtam kívül felnőtt Gravity Falls rajongók, de ha igen, akkor tutira nekük is beugrott, hogy ez egy az egyben az abban (a rész amiben Mabel megnyeri a malacot, Csámpást) szereplő időellenőrökre hajazott.
Nem is láttátok még? Akkor ideje megnéznetek az egész sorozatot.
Zse-ni-á-lis! :)

Jesustomer - 2021. 06. 18. 10:50

Endymion: nekem az a rész kiesett, viszont az a sorozat tényleg zseniális.
Eddig ezt nem mondanám annak, viszont nagyon közel van hozzá.

Llew - 2021. 06. 18. 18:29

A bírónő és Mobius beszélgetése kapcsán csak bennem merült fel, hogy az időőrök nem is, vagy már nem is léteznek?

Nézőke - 2021. 06. 18. 21:14

2. rész spoiler!!

Llew: ami azért érdekes, mert a kijátszott percőr valami olyasmit mondott,hogy elárulta, hogy hol vannak az időurak.

Egyébként sajnos boritékolható volt, hogy nem még egy Loki garázdálkodik, egyszerűen nézőfannak van beállítva, nem gyilkolhat már, mindegy melyik variánsáról van szó.

De hogy ezek a percőrök mennyire képzetlen harcosok, és ezek a mindenek felett álló erő katonái??

…és gyakorlatilag ha csak azt nézzük, hogy az univerzumban milyen hatalmú variánsok lehetnek (pl. Loki,ha tényleg gonosz lenne), akkor mit tudnak a bunkósboton kívül felmutatni? Sehol egy szupererő, mágikus köpeny, vagy egy egyszerű Hulkbuster is megtenné…de ezek még túlsúlyosak is nagyrészt.

Kérdés: meddig tartana visszanézni a sokeszűeknek a videókamerákat, hogy lássák ki az igazi gonosz?

zolij - 2021. 06. 19. 10:00

a WandaVision után ez a második MCU sorozat, ahol feltűnik egy bajszos David Schwimmer hasonmás.

CrashBoostZoom - 2021. 06. 20. 16:47

@Nézőke

Szokás szerint a való világ logikáját akarod ráerőltetni egy képregények által inspirált sorozatra. :)

Nézőke - 2021. 06. 21. 13:38

Chrash: nyilván, de csak úgy lehet beleélni valóban magunkat, ha valamennyi logika azért megmarad.
Fene se akarja egy órán át neon alapú lények füstfelhős makarenáját nézegetni az XZ258-y jelű kvadránsban.

Kell alapvető szabály, hogy ne legyen hiteltelen, főleg ha minden percőr EMBER formájú.
..és főleg ha az eddig ismert Loki rengeteg trükkel rendelkezett, erre jön egy favágó külalak, és lenyomja nemcsak Hulk üteseit elbíró hősünket, hanem még a megannyi variánst lefülelő katonákat, valamint a hadsereg főparancsnokát is.

Energiavampir - 2021. 06. 23. 10:38

1. rész jó volt, a 2. már erősen bénázás szintjére süllyedt le..elfogadom ok, képregény kitalált világ, de nem lehetne már hogy a kitalált világban ahol a mindennek felett álló őrök vannak, ne egy ritka béna elcseszett rohamosztagos buli ruhában feszengjenek egy Pusztítóból lopott furkósbottal? nagyon gáz, láthatóan a szereplők is feszengenek a béna műanyag cuccban..

winnie - 2021. 06. 23. 14:01

azt hittem, hogy nem marvel nézőként az időutazós aspektus bejöhet, de túl dögunalom volt a pilot, szóval ezt sem nekem találták ki:)

cardas - 2021. 06. 23. 21:19

Három rész, és szörnyen unalmas. A helyszínek statikusak, érdektelenek, a párbeszédek olyanok, mintha magát egy nagyon viccesnek tartó nem-vicces valaki írta volna, a színészek minden viccesnek szánt jelenetben túlzott grimaszt vágnak, mintha azzal lehetne csepegtetni bele humort.
Rémes, erőltetett ügyetlenkedés.

Divide - 2021. 06. 23. 22:11

Szerintem is egyre kínosabb, bár meg kell jegyeznem, hogy eleve csak Hiddleston miatt kezdtem neki, mert a Marvel cuccait bántóan infantilisnek tartom. De ebben a részben már komolyan elkezdtem sajnálni a színészeket is. Szekunder szégyen…
(A Starstruckban van egy rész, mikor a színész főpasi a saját (görög istenes tematikéjú, milyen érdekes véletlen, vagy nem :)) filmjének a premierjén kb. összeomlik, mert annyira gagyinak érzi az egészet, és erőteljesen megkérdőjelezi a saját képességeit is, hát, ez jutott eszembe menet közben.)

CrashBoostZoom - 2021. 06. 24. 08:34

@Nézőke

“Kell alapvető szabály…” még mindig ugyanaz a gondod :D

A képregényekben és Marvel mozgóképes dolgokban mindenki annyira erős amennyire az éppen aktuális író akarja. Ennyi az egész. A való világ szabályai itt nem érvényesek.

Malachi - 2021. 06. 24. 15:56

hu ez a harmadik rész kritikán aluli volt, tényleg nem is értem mit akartak vele. mi történt? mit tudtunk meg? 6 részből tényleg egy egészet arra kell fordítani, hogy két karakter egymásról beszélgessen? remélem ez volt a mélypont, mert ha nem, akkor megy ez a polcra a másik kettő mellé a közepes alsó kategóriába.

Mate4182 - 2021. 06. 25. 09:22

A harmadik resz nekem is lejtmenet volt…
Konkretan q legjobnkent kezdett a Loki es lassan azt mondom a Winter Soldier is jobban bejott

Az idegen egitesten jatszodo reszeknel (epizod 99%a) egyfolytaban 2 dolog jart a fejemben
1: ez lassan cw vibe
2: ennel Ian Hubert Dynamo filmje is jobban nez ki sokkal (ajanlom mindenkinek youtuben 20 perc massziv elvezet)

Ja es raadasul SheLoki vagy mi a neve kifejezetten gagyi. Ripacs, irritalo. Semmi komiszsag vagy dac nincs benne ami Lokit a kedvelheto/utalhato mezsgyejen tartja.

Remelem jovohettol megint kapunk Owen Wilsont mert eddig konkretan o a csucspontja a sorozatnak

Janka - 2021. 06. 25. 19:29

A 3. rész igen, töltelék volt, de szép volt a CGI. A Marvel eléggé tudatosan csinálja a dolgokat, mondhatni ezzel a résszel bemutatta, hogyha kell akkor még pakol más világokat/bolygókat, hogy lássuk mire számíthatunk a jövőben. Tom Hiddleston magában is vitte a részt, Sylvie kicsit sablonos volt, eddig nem sikerült megkedvelni. Az éneklős rész kedves volt. Amúgy nem értem Lokinak miért nincsen ilyen elbájoló képessége, a Bosszúállókban csak a jogarral tudott más elmét irányítani.
Hiányzott Owen Wilson. Az ő eredetére is kiváncsi vagyok, ha már ő maga és az egész TVA variáns. Lehet, hogy kapunk egy cowboy részt.

Enzo - 2021. 06. 25. 23:05

1×02 (pótlás múlt csütörtökről)

Határozottan bejön a sorozat. Hiddleston és Wilson is jól játszik – külön-külön, és az egymással való interakció is remek, a salátás jeleneten nagyon röhögtem :D
Loki doomsday-elmélete is érdekes volt (ki is próbálták menten Pompejiben), meg a végén a csavar is tetszett, hogy a Variáns felvette az ügynöknő alakját (ez a képesség végtelen ilyen húzásnak biztosít terepet), és hát erős szopórollerre került a TVA a timeline bomb felrobbantásával :O (azt mondjuk nem értem, hogy pusztán reset charge-ok átküldésétől miért képződött ennyi új branch?)

Darabkák:
– A hologramokban látott Loki variáns-példák között biztos volt rengeteg képregényes utalás…
– Az illúziókivetítés/másolatkészítés közti különbség elmagyarázása is vicces jelenet :D
– Mobius és a jet ski iránti rajongása kicsit olyan, mint a Harry Potterben Mr.Weasley ahogy tud örülni a mugli szerkezeteknek…de nem? :D
– A 2050 körüli természeti katasztrófák felsorolását kicsit amolyan való világbeli intő jelként is értelmezhetjük :)

#hétidézetei:
“-So, let’s just say…
-Mmm-hmm. What are you doing?
-…your salad is Asgard in this scenario.
-It’s not Asgard, that’s my lunch.
-It’s a metaphor.
-Just hang in there.
-I want that salad.” :D

“-I’d never stab anyone in the back. That’s such a boring form of betrayal.
-Loki, I’ve studied almost every moment of your entire life. You’ve literally stabbed people in the back, like, 50 times.
-Well, I’d never do it again, because it got old.” :DD

“-What’s that?
-Candy. Do you have candy on Asgard?
-Yeah. Grapes, nuts.
-No wonder you’re so bitter.” :D

1×03 (pótlás tegnapról)

Érdekes, fel se merült bennem, hogy mi van, ha valahonnan csak illúziót láttunk, pedig jogos a felvetés, főleg a kezdőjelenet után… viszont ez a zárás mi volt már? :O Láttam előre, hogy rövidebb az epizód, de így is olyan hirtelen lett vége.
Egyébként nem volt rossz a rész, Lady Loki/Sylvie aranyos (olyan kis pimasz feje van :)), és Lokinak vele is passzolt a köztük lévő dinamika, leszámítva, hogy talán kissé gyorsra sikerült a váltás az egymást megölni szándékozásból a békés beszélgetésbe. De hát ha egyszer egy apokalipszis küszöbén álló holdra sikerül teleportálni… (elég látványos volt az összeomló város amúgy).

Darabkák:
– Az egyik kedvenc jelenetem, mikor a kabinnál vannak, Loki felveszi a fegyveres nő férjének az alakját, kedveskedik neki, erre az lelövi, mert hogy a férje sose mondott ilyen szépeket :D
– Micsoda kis elejtett félmondatos coming out, hogy Loki biszexuális!
– És egy Thor utalás is felbukkant a részben, gondolom mindenkinek feltűnt: “Another!” :D

#hétidézete:
“-How do I look?
-Like someone with a shit plan.” :D

Llew - 2021. 06. 30. 14:08

Hm, úgy tűnik nem az a Loki a sorozat főszereplője, akit gondoltunk.

polovcev - 2021. 06. 30. 15:06

Az egyetlen -eddigi- Marvel sorozat, aminek az epizódjait valóban várom. Nincsenek filler szálak -idő se nagyon rájuk- ésígy is bőven leköt a történet.
Hiddleston és Owen továbbra is lubickolnak a szerepben, látszik rajtuk, hogy élvezik az egészet.

Az a gyik a végén pedig zseniális.

zolij - 2021. 06. 30. 15:16

a mai részben van after credits rész és fontos, ne hagyjátok ki

Llew - 2021. 06. 30. 20:19

THX
3 rész után már nem számítottam rá. Tudom hiba hisz Marvel

JshooterHUN - 2021. 06. 30. 22:08

Most fejeztem be. Talán utoljára a Lostnál vágódtam így hanyatt…We have to go back!!!!

SSY986 - 2021. 06. 30. 22:14

Eddig tényleg nem zavart de ebben a részben annyira kínosak voltak a harc jelenetek. Amúgy az elözö rész cliffhanger feloldása szerintem szánalmas volt. Az egész évad eddigi legrosszabb része sima 3/10 bár a vége föcímes jelenet iszonyat wtf.

Mate4182 - 2021. 06. 30. 22:33

Haaaaaat… emlekszem biztos voltam benne hogy ez lesz a legjobb mcu sorozat, sot az elso 2 resznel is igy voltam vele de azota ez bizony lejtmenet… marmint szamomra.

Barki barmit mond a cgi sztem gagyi. A winter soldierben legalabb a cgi Mozi minoseg volt

Arcfej - 2021. 07. 01. 00:20

Wáo!
Ledöbbenve halgatom végig a stáblistát miután loki meghalt. Erre nem, mert még több Loki van. Most akkor mi van? Mindenki oda törlődik ki, vagy csak a Lokik?
Miért kell várni egy hetet….?

Engem abszolút leköt. A 3. rész után nem vártam annyira a mait, de ez túl erős cliffhanger volt. És a CGI mindigis kevésbé fog érdekelni mint egy jó sztori. Ezért sántított nekem a Winter Soldier. Nekem gyenge és lyukas volt a sztori, egyáltalán nem rántott be. A misztikumok unalmasak voltak, a karakterek döntései és motivációi hiteltelenek, a központi menekült probléma felszínesen bemutatott. A buli jelenet egyenesen kínos. A csavarok nem ütöttek, mert nem éreztem a súlyukat vagy éppen, hogy gyükértelennek, semmiből előrántottnak tűntek.

A Loki ellenben leköt, a világa beszippant és meg akarom ismerni. Ugyanez a karakterekkel. Őket is meg akarom ismerni, a motivációjukat is, érdekel a sorsuk. Hiába szerettem a Captain Amerika filmeket és a karaktereit, a Winter Soldeir-ben mintha nem ők lettek volna. Talán Sam, de a többiek nem igazán.

Dogman - 2021. 07. 01. 18:26

Spoiler!

Ok láttam a stáblista utani jelenetet.
Leírná valaki, hogy mi ott a poén, mert nekem nem esett le…

Mate4182 - 2021. 07. 01. 19:03

Dogman – ahogy en leszurtem egy lerombolt New Yorkba Kerult (talan egy kis izelito mi lett volna ha o nyer az elso Avengersben?) es volt ott mar par ,,mar Loki’’

Egy kissrac – gondolom vmi KidLoki
Egy gyik – Lokidil/Lokigator?
Egy old school Loki – kB ilyen lehetett az elso kepregenyben gondolom
Egy fekete Loki – nyugi a tuti alapon talan? :D

Es ez felvet par Kerdest: mindenki idekerul akit megboknekl az Idofegyverrel vagy csak a Lokik?

SSY986 - 2021. 07. 01. 19:15

Dogman: kB nekem úgy jött le mint ha multiverse lenne.
kB a karaktereknek(Lokik) ha minden igaz mind van valamilyen szintü képregényes történelme(már mint léteznek a kánonban) az, hogy most miért pont a lerombolt New York van a háttérben azt nem tudom, de mint Mate4182 is írta valszeg egy olyan síkban van ahol “nyert” vagy egy ilyen zseb sík ahonnan nem lehet kijutni szóval kvázi börtön. Az, hogy most amikor valakit megérintenek a bottal miért kerül össze a többi saját variánsával lövésem sincsen.

Ayrons - 2021. 07. 02. 09:54

Szerintem is egy börtön, ahova a variánsokat küldik. Tippre egyébként az egész mögött Kang ál.

CrashBoostZoom - 2021. 07. 02. 10:38

@Ayrons

Már vártam mikor szivárog ide is ez a rajongói “teória” :D

Ezt pontosan olyan mint ahogyan Mephisto megjelent a Wandavision végén…ja nem! :D Azon túl pedig már be lett jelentve, hogy Kang a Quantumania-ban fog debütálni. Egy ilyen karaktert nem fognak egy sorozatban bedobni MCU-ba.

Nézőke - 2021. 07. 03. 20:27

najó, ez a 4. rész… hát ez egyre rosszabb.
Egyrészt most vonatkoztassunk (én) el végre attól, hogy a Chitauri-ütközet utáni 2012-es LOKI fényévekre lenne ettől az egy db diavetítést megnéző karakteridegen LOKIszerűségtől.
Ezen egyszerűen lépjünk át.

Azonban érti valaki hogy miért keletkeznek más idővonalak (nexusok), és azokat miért kell lefülelni az őrzőknek, hová tart a szál, mitől függ, hogy függőleges-e,és egyáltalán mi lett azzal,hogy legalább 20 időtörlőt elküldött LadyLoki valahová? Az a tevékenység miért nem csinált semmit?
..és miért nem csinált semmit az az idővonal,amikor elrabolták Sylviát? Az időtörlő kitörli az emlékezetből is,hogy valakinek volt egy lánya? Miféle galibákat okozhat, ha elrabolnak valakit abban a világban?

Úgy értem VALÓBAN érti valaki, mi történik ezekkel a leágazásokkal?? Mert ha visszarakják a folyamba a szálat, akkor mit keres 6x10a huszonharmadikon LOKIvariáns bárhol az univerzumban?
Meg egyáltalán miféle variánsok? Multiverzum? Mondta valaki bármikor,hogy “te néző, nesze, ez a multiverzum”? Nem kéne minden variánsnak LOKInak lennie? ..és mi LAdyLoki zseniális terve? Felrobbantani mindent? Mikor nem figyeltem?

úgy értem, én most megiszom ezt a kólát. Ha nem iszom meg, akkor nem történik meg valami, aminek meg KELL,tehát jönnek az őrök, és elvisznek. DE attól még a multiverzum lényem megitta,és megy minden tovább. De az 1:1 úgy néz ki mint én.

Túl okos akar lenni a sorozat, ahelyett, hogy egy egyszerű időugrálást látnánk LOKIval, ahogy próbál beavatkozni a filmes sztorikba.
Az jobban fogyasztható egy MARVEL nézőnek, mint ez a Daybreak szintű okos(nak tűnő) valami.

Már csak egy dolog miatt nézem, hogy ki áll a háttérben.

..és valahogy elfelejtődött,hogy Sylvia, akit már majdnem sajnálunk azzal a szomorú háttértörténetével, HÜPP, leGYILKOLT legalább egy tucat ÁRTATLAN variánst…

ehh.

Janka - 2021. 07. 04. 10:33

Most akkor a Marvel a multiverzumra fókuszál a 4. fázistól?! Totális káosz az egész. A sztorit nem tudom követni.Sylvie mit is akar elérni? Nem akar állandóan apokalipszisben bújkálni hanem boldog lenni valamerre… Gyakorlatilag a sorozat végtelen variáns és variáció közül válogathatna. De helyette ilyen lekorlátozott lett. Lassan a Falcon és Winter Soldier jobb lesz.

Kang - 2021. 07. 04. 11:08

Jól van srácok, mindenki nyugodjon le. Én állok az egész mögött.

zolij - 2021. 07. 04. 11:35

Janka: igen, Sylvie pont ezt akarja elérni. Le akar számolni a TVA-vel, hogy ne kelljen bujkálnia.

Nézőke: az a sok “időtörlő” egy dologra kellett, hogy kiürüljön a TVA és Sylvie be tudjon jutni anélkül hogy 100 katona egyből ráugrana.

CrashBoostZoom - 2021. 07. 04. 16:53

@Nézőke

Az, hogy valaki legyilkol egy tucat noname karaktert nem akadálya annak, hogy imádják az emberek vagy, hogy sajnálják később. Ez mindig is így volt. Az emberek szeretik ha valaki olyat tesz meg amit ők maguk nem mernek. Részemről már az első részben okádnom kellett ettől a TVA szintű fasiszta rezsimtől. Örülök, hogy Sylvie megmutatta nekik, hogy hova dugják fel. Én már akkor kedveltem a karakter amikor még alig tudtunk róla valamit.

@Kang

Nem, továbbra sem te állsz. :D

@Janka

Egyelőre nem úgy tűnik, hogy bármiféle multiverzum (kivéve persze a Multiverse of Madness-t de ott belevonhatják a misztikus világokat idősíkok helyett) lenne a bejelentett készülő filmekben. Nem hiszem, hogy egy tv sorozatban fogják átírni az egész MCU-t.

Deeroy - 2021. 07. 04. 21:44

@CrashBoostZoom

Kang még előfordulhat, hiszen Ravonnához van köze :)

Nézőke - 2021. 07. 05. 13:15

CrashBoom: nade úgy,hogy közben kiderül, hogy a bírónő kivételével az összes őr meg van babonázva, és nem tudja mit miért tesz, úgy legyilkolni őket…

CrashBoostZoom - 2021. 07. 05. 13:20

@Nézőke

Részletkérdés :D

@Deeroy

Kang elő is fog fordulni. A Quantumania-ban, 2023-ban. :D

hunlord - 2021. 07. 07. 17:34

Fúú, mennyi az elégedetlenkedő. Nekem eddig nagyon bejön a Loki, és tényleg arra számítottam, hogy majd szemlézem a pozitívabbnál pozitívabb kommenteket, erre olyan dolgokba kötnek bele, amit szerintem pont jól átad a sorozat (Loki és Sylvie karakterfejlődése pl).

Nézőke - 2021. 07. 07. 20:55

tényleg egy rész maradt, SPOILER és még sok a kérdőjel. A CGI remek lett, sokkal jobb mint a korábbi részeknél.
Nekem nagyon fura, hogy ilyen “véletlenek” vagy mik során szabadulnak ki a bunkerből, mert összevesznek a hatalmon. Találkoznak Silvyával és Mobiussal,mert előbbi szembe akar nézni a felhővel. Nulla terv, csak sodródnak, és hopp, véletlenül minden úgy alakul, ahogy kell.,,és hogy egy egyszerű időmérővel ki lehet jönni a semmiből, háááát…

De most már kihúzom, mert érdekel,hogy ki áll az egész mögött…és remélem valami nagy durranás lesz, mert alapvetően teljesen más irányba vitték el ezt a történetet, mint vártam.

Loki és az időugrások. Ezt vártam volna.

polovcev - 2021. 07. 07. 21:07

Nézőke: Én is azt hittam, hogy nagyobb hangsúly lesz az időutazáson. Viszont megértem, hogy egy 6 részes sorozat nem lehet annyira epizódikus.
Sebaj, nekem bejött. Így a végére komolyan érdekel is, hogy ki áll a háttérben.
Remélem Walt Disney lesz, mert az megmagyarázná a retro TVA-t :)

Azt viszont tényleg nem hittem volna, hogy képesek betenni a Thanoskoptert :)

winnie - 2021. 07. 08. 05:13

“tényleg egy rész maradt”
“egy 6 részes sorozat”

írtuk korábban, hogy lesz elvileg 2. évad. bár egyelőre még nincs hivatalos berendelés, csak a forgatási dátumok alapján számoltunk be erről.

yagami01 - 2021. 07. 08. 13:46

Igen, volt szó 2. évadról? Na az zsír, remélem valóban úgy lesz, én még simán elnézném. :)

Deeroy - 2021. 07. 08. 14:45

@CrashBoostZoom azt tudom 😀

Nézőke - 2021. 07. 08. 15:07

..azért egy második évad úgy, hogy ez itt félbemarad, és ez a sztori folytatódik, szerintem eléggé kasza illatú

Mate4182 - 2021. 07. 08. 18:37

Fuh ez az 5. Resz kifejezetten jo volt.
Ugy latom megvan miert sporoltak a cgi-n a 4. Reszben :D

A het jelenete: foldalatti befottesuvegbe Zart minithor az idok vegezeteig… a hideg kirazott

Hanadix - 2021. 07. 08. 20:22

Mate4182: Az nem is csak mini Thor volt, hanem Throg, azaz a béka Thor :D

Nézőke: Senki nem mondta hogy ez félbe fog maradni. Nyilván le lesz zárva sztori, ki tudja a második évad miről fog szólni.

Mate4182 - 2021. 07. 08. 20:32

Hanadix – wow … kellett egy kis google de ez nagyon kemeny :D

Imadom amikor ilyenekkel kedveskednek a kepregenyrajongoknak, mert egy dolog hogy en kiszurtam es Durva volt, de milyen agyeldobos pillanat lehetett ez egy igazi kepregenygyujtonek :O

Rob - 2021. 07. 09. 18:26

Háát, nekem ez a hős szerelmes Loki valahogy nem jön be. Meg a sztori se, meg az se hogy szerintem Hiddleston egyáltalán nem úgy hozza a karaktert mint a filmekben, olyan mintha egy low budget Lokit néznék.

Hatalmas kihagyott ziccer ez a sorozat szerintem, pedig akartam szeretni.

Arcfej - 2021. 07. 14. 10:12

What? így zárják le az évadot? Ez így nincs befejezve….. Ez így csalódás…. Pedig nagyon élveztem eddig.

Ayrons - 2021. 07. 14. 10:40

CrashBootsZoom:
Hát pedig Kang itt volt, és a multiverzum elszabadult, egy sorozatban.

Arcfej:
Nem ott, elszabadult a multiverzum, ami Strange 2-re, Poki 3-ra is kihat, meg úgy az egész MCU-ra. Valószínűleg Kang egy variánsa lesz a negyedik fázis gonosza.

Rammsch31n - 2021. 07. 14. 12:34

Ugye vágjátok, hogy most is volt aftercredits?

Jesustomer - 2021. 07. 14. 13:14

Az, hogy season 2? Csak annyi nem?

Mate4182 - 2021. 07. 14. 14:35

Haaaaaat nem is tudom.
A het legrosszabb epizodja legalabb mar megvan szamomra :D

Par napja meg azt hittem hogy az hogy Pugh kisasszony lesz az uj BW a legrosszabb resze lesaz a phase4nek, de most hogy mar szinte boritekolhato hogy Loki mint pozitiv jo karakter lesz, szinte mar latom az avengers tagjai kozott az avengers 6/7ben es … nem tudom mit gondoljak.

Mi lesz ha Kang is egy jo szinesz altal eletre keltett fantaziadus karakter lesz, o is atall? Esetleg szamithatunk Josh Brolin Thanosara is mint uj Hulk?
Nem tetszik nekem ez az uj vonal (mindenkit aki hypeolt azt tartsunk meg barmi aron)

Rammsch31n - 2021. 07. 14. 14:44

Jesustomer:

Igen, csak annyi… de számomra így kvázi felmenti ezt a tényleg semmilyen évadzárót… így van annak értelme, hogy nem zártak le semmit, és lóg minden a levegőben. Ha ez nem lenne, akkor még csak ennyi mentség sem lenne. :’)

Egyszerűbb lett volna ez is, mint a Lupinnál S1 part 1-nek nevezni meg a 2. évadot S1 part 2-nek… mondjuk. :) De ez nem Netflix.

Ayrons - 2021. 07. 14. 14:56

Mate:
Loki a Thor óta pozitív.

Ayrons - 2021. 07. 14. 14:56

Thor2*

Mate4182 - 2021. 07. 14. 15:10

Aarons – marmint volt 2 film amiben feltunt es mar nem mint fogonosz
Ettol fuggetlenul az en naiv kis gyermeki enem meg remenykedett hogyha vissza is hozzak (elvileg ugye meghalt mar parszor) akkoris esetleg megint valamilyen ellensegnek mondjuk en elfogult vagyok mert az Avengers 1es Lokit tartom a legjobb foellensegnek az mcu-ban.
Ehelyett mire szamithatunk? Hogy a jok oldalan, (mar most fogadnek ra hogy avengers lesz o is) lesz o is ezentul.
Pl nem szerettem a fekete parducot, de killmonger eleg jo villain volt benne. Most konkretan egyaltalan nem tartom mar elkepzelhetetlennek hogy visszahozzak a 2. Reszre es o legyen az uj Fekete Parduc csak azert mert Michael B Jordan amugy egy jol eladhato, nepszeru szinesz

bvr - 2021. 07. 14. 18:51

Na hat vege… Majd biztos lesz szezonzaro kibeszelo poszt de addig is akkor ide irom amig friss az elmeny. Az evad tetszett (es nekem bejott ez a kicsit Thor: Ragnarok-szerűség, designban is, hangulatban, szellemisegben) viszont a szezonzaro az eleg lapos lett sajnos. Bár nem vagyok képregényolvasó, de azért kb sejtem hogy ezzel mit vezettek fel, és nem is a “lezáratlansággal” van bajom (bár ennél azért valahogy ügyesebben is csinálhatták volna! És pont a Marvel, pedig ők aztán profik ebben, egészen az Infinity Warig az összes mozijuk felvezette a végsőt, de közben mégis önállóan is (sőt) jól lekerekített történetet hoztak, nem volt abban ilyen hiányérzet mint most.
Nade ami a még nagyobb bajom az évadzáróval hogy ez vontatott volt és elég unalmas. Nekem sosem az expozicioval van a bajom hanem hogy azt jol kell csinalni (jo ritmusban, jo castinggal, es jo tempoval), es itt hozhatok akar kedvenc peldakat (pl. matrix 1-ben Morpheus es Neo, a 2-ben az Építész (de a Merovingi jelenetet is nagyon szeretem), vagy éppen A Constantine-ban Peter Stormare Sátánja,vagy ha már Sátán akkor persze Al Pacino Az ördög ügyvédjében. Most csak amik így hirtelen eszembe jutnak. Itt egyedül a jelenet settingjével nem volt bajom, de amúgy a casting nekem itt semmit nem adott a karakterhez (pedig amúgy a színészt kedveltem a Lovecraft Countryban), de ahogy és amit játszott az sem (persze ilyenkor mindig kérdés hogy itt a képességek nem voltak erre jók vagy a direction, hogy mit kértek tőle), mindenesetre nem volt egy Al Pacino monológ (tetszőleges filmjéből) az biztos :))) És ami meg ezzel együtt a legnagyobb baj volt hogy ráadásul hosszú volt, és ha valami ennyire semmilyen de ráadásul hosszú is, hát az persze unalomba fog fulladni… Kár érte.
(és basszus még azt a rövid kardpárbajt sem tudták mozis minőségben összerakni… Ezt nm is értem. namindegy)

Szóval amúgy nekem maga az évad tetszett (az nem is kérdés hogy az MCU sorozatok közül a legjobban, de ilyen megszorítás nélkül is. Jól szórakoztam) , a főbb karakterek és a színészek is (pedig amúgy Loki a moziban nekem nem volt semmi különösen kedvenc, bírtam de ennyi. És itt pedig az elejétől abszolut tetszett mint főszereplő. Owen Wilson meg szuper volt! (kivéve amikor olyankor is modorosan suttogott amikor abszolut semmi értelme nem volt :) De ez apróság) Ha minden popcorn sorozat ilyen lenne én a magam részéről tök elégedett lennék!

CrashBoostZoom - 2021. 07. 15. 16:47

@Ayrons

Elszabadult vagy mindig is ott volt a filmek alatt? Az idővel való trükközésnél sosem lehet tudni. :D

Kang megjelenését félig elismerem. Ez nem az akit mindenki várt, jót csavartak rajta. Eszméletlen idegesítő volt, örülök, hogy kinyiffant.

És, hogy itt a vége leírom én is véleményemet. Ezt a sorozatot vártam a legkevésbé és sajnos a sorozat végig mutatta nekem, hogy miért. Loki karaktere egyszerűen nem működik ha így kiragadják a közegéből. Ezen kívül pedig amikor úgymond addig emelik a tétet, hogy nevetséges méreteket kezd ölteni pl. Multiverse War akkor az engem elkezd teljesen hidegen hagyni. Így is lett. Én egyet értek Sylvie döntésével. Harcoljanak csak az univerzumok, pusztuljon akármennyi. Számomra érdektelen.

A következő évadot valószínűleg nem heti bontásban fogom nézni, nagyon vontatott volt minden.

Enzo - 2021. 07. 24. 23:21

1×04 (pótlás)

1. Naná, hogy utolsó pillanatban mentik meg őket a Lamentis-ről. Az mondjuk érdekes ötlet, hogy ezek szerint Loki narcisztikus “önmagába beleszeretése” okozta a kiugró nexus event-et az idővonalon.
2. Lady Sif-et jó volt látni, elég funky ez a time loop-os büntetés :D
3. A rész talán legjobb jelenete, amikor a kihallgatás közben Lokiból kibukik az igazság, és elárulja Mobiusnak.
4. Igazából a teljes epizód arról szólt, hogy a TVA-dolgozók világa, amiben eddig hittek, kezd repedezni: Mobius is gyanakodik, B-15 is elvitte Sylvie-t a RoxxCart-hoz kikérdezni (illetve C-20 is rájött az igazságra, mielőtt meghalt).
5. A prune-botokkal harcolás valahogy olyan gagyi, valahogy az az érzésem, hogy sokkal több találatnak (és akár önsebzésnek) kéne lennie, ha már a bot végének érintésébe bele lehet halni.
6. Na végre találkozunk a TimeKeeperekkel. És jött is a plot twist ennek megfelelően, már pont akartam mondani, hogy miért nem tesznek semmit a harc közben, de hát akkor ezért.
7. Már Mobius likvidálása is meglepett, de amikor Loki-t is prune-olták, akkor kezdtem sejteni, hogy ez mégse egy halálos fegyver – és vissza is tért egy WTF mid-credits jelenetben…

1×05 (pótlás hétfőről)

Ja hogy a prune-olásnál nem véglegesen tűnik el se a timeline, se az ember, hanem ebbe a The Void-ba kerül, ami az idő végénél egy ilyen “/dev/null” hely, wow :D
Szórakoztató volt ez a világ, a furcsa Loki-variánsokkal (Lokigátor!), és a rengeteg apró utalással (Thanos feliratú helikopter, Thor kalapácsa üvegbe zárt pici Thorral, vagy való világbeli utalásként a USS Eldridge hadihajó, stb.), aztán a még több Lokival, akik leállnak harcolni egymással :D

Darabkák:
– Lol, Sylvie nyom egy önprune-t, cseles :D
– Azt tényleg fel lehet róni a sorozatnak, hogy Lokiból talán egy kicsit túlságosan is hősies karaktert csináltak, hiszen ez a “régi” (első Avengers-kori) Loki, nem a kevésbé genyó 2019-es énje.
– Aranyosak ezek a fejetlen csirke-szerű lények (vagy mik) a Void-ban.
– Az Alioth elleni harc elég furcsán nézett ki, de az tetszett, hogy ÖregLoki mégis visszajött segíteni a kamuváros felépítésével, hogy addig el tudják bájolni a szörnyet.
– Éééés egy jó kis cliffhanger zárás az utolsó rész előtt, ahogy kell, ezzel a fura kastéllyal…

#hétidézetei:
“I suggest we take a breather, so I can ask several thousand questions.” :D /Loki/

“Will someone please explain to me what the hell is going on? Look, it’s been a very, very, very trying past few days. Months? I don’t even know how long it’s been since New York. All I know is, I got pruned and I woke up here, and now I’m surrounded by Variants of myself, plus an alligator, which sadly I didn’t find all that strange.” :DD /Loki/

Ide írd


kötelező

(kötelező, de nem adjuk ki senkinek)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz